LeEco درصدد فروش ۱۵ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ است

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی LeEco یا همان Letv سابق، در هفته‌ای که گذشت، چند گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرد. سه گوشی هوشمند رونمایی شده دارای مشخصات فنی بالایی هستند، اما همچون سایر محصولات چینی، قیمت این گوشی‌های هوشمند بسیار پایین‌تر از رقبا است. LeEco اعلام کرده که برای فروش بیش از ۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ میلادی برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات

کمپانی LeEco که پیش‌تر با نام Letv شناخته می‌شد، در هفته‌ای که گذشت، سه گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد. این گوشی‌های هوشمند شامل سه محصول Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 هستند که از مشخصات فنی مناسبی نیز بهره می‌برند. این کمپانی البته در کنار گوشی‌های هوشمند مورد نظر، محصول دیگری را نیز معرفی کرد که شامل هدست واقعیت مجازی و دو تلویزیون هوشمند است. ضمنا باید به پیش نمونه‌ی الکتریکی این کمپانی نیز اشاره کرد که در همین مراسم رونمایی شد. همانطور که اشاره کردیم، این سری از گوشی‌های هوشمند از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می‌برند بطوریکه Le 2 Pro و Le Max 2 هر دو از مشخصات فنی نظیر اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی به همراه بدنه‌ی فلزی در هر سه نسخه بهره می‌برند. Le Max 2 را باید با وجود حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به عنوان یک گوشی هوشمند فوق‌العاده از نظر امکانات داخلی در نظر داشت.

LeEco را باید یکی از کمپانی‌های نوپای چینی خواند که سابقه‌ی چندانی در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند ندارد، هرچند نام این کمپانی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان کاربرانی است که از اشتراک استریم ویدیویی آن در چین استفاده می‌کنند. چینی‌ها در آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی نیز سه گوشی هوشمند را روانه‌ی بازار کردند که در هفت ماه پس از عرضه‌ی این گوشی در سال ۲۰۱۵، بیش از ۴ میلیون دستگاه از گوشی‌های LeEco به فروش رفت. البته LeEco برای سال اول که همان سال ۲۰۱۵ بود، فروش ۳ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند را هدف قرار داده بود، که فروش هفت ماه اول آن بیش از میزان تعیین شده بود. البته این کمپانی تا اینجای کار که یک سال از زمان عرضه‌ی نسل اول گوشی‌هایش می‌گذرد، بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده است. حال این کمپانی برای فروش ۱۵ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمندش در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است. هرچند LeEco محصولات خود را بصورت محدود روانه‌ی بازار می‌کند، اما در سال جاری این کمپانی در نظر دارد تا گوشی‌های هوشمندش را به بازار آمریکا نیز وارد کند. البته LeEco هم‌اکنون محصولات جانبی خود را از طریق فروشگاه آنلاین LeMall در آمریکا عرضه می‌کند.

نظر شما در مورد این گوشی‌های هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات