تصاویر تبلیغاتی و مشخصات فنی زد تی ای Nubia X8 منتشر شد

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
گوشی‌های هوشمند سری Nubia که جزئی از شرکت بزرگ ارتباطات چینی یعنی ZTE هستند، همیشه گوشی‌های با کیفیت با مشخصات فنی عالی بوده‌اند. این شرکت قصد دارد به زودی ۴ گوشی هوشمند جدید معرفی کند و در بین آنها نام سه نسخه از Nubia X8 و یک نسخه از X11 به چشم می‌خورد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌های نوبیا همیشه به داشتن سخت‌افزار عالی و با کیفیت مشهور بوده‌اند. این گوشی‌ها که تحت مالکیت شرکت زد‌تی‌ای ساخته‌ می‌شوند، اغلب در بازار اروپا و آمریکا به فروش نمی‌روند. اما کمپانی زد‌تی‌ای به تازگی اعلام کرده که پس از معرفی رسمی Nubia X11 که به زودی همراه با سه نسخه از Nubia X8 معرفی می‌شود، این گوشی را در بازار آمریکا نیز به فروش می‌رساند. نوبیا X11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و طراحی آن بسیار شبیه به گلکسی اس ۷ اج است.

تصاویر تبلیغاتی Nubia X8 به تازگی منتشر شده و طراحی زیبای آن از هم‌اکنون کاربران زیادی را به سمت خود جذب گرده است. اگرچه این گوشی با داشتن صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی در زمره‌ی گوشی‌های بزرگ یا اصطلاحا فبلت‌ها قرار می‌گیرد، اما طراحی خاص آن و استفاده از کمترین حاشیه‌های ممکن در اطراف صفحه‌نمایش، آن را به یک گوشی خوش‌دست و زیبا بدل کرده است.

ZTE Nubia X8 در سه نسخه عرضه خواهد شد. نسحه‌ی پایه‌ی آن دارای صفحه‌نمایش با کیفیت 1080P خواهد بود و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ همراه با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. نسخه‌ی بعدی مقداری پیشرفته‌تر است و کیفیت صفحه‌نمایش آن QHD است. در این نسخه نیز از همان پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد، اما حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

اما گران‌قیمت‌ترین نسخه‌ی نوبیا X8 می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آینده‌ی گوشی‌های اندرویدی باشد. صفحه‌نمایش این نسخه کیفیت 4K خواهد داشت. بعلاوه استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ (که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است) برای آن تایید شده است. حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، این نسخه از X8 را به یک نسخه‌ی فوق حرفه‌ای تبدیل می‌کند. تا پیش از این کارشناسان بر این باور بودند که گلکسی نوت ۶ و دیگر گوشی‌هایی که در اواخر ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد، از اسنپدراگون ۸۲۳ استفاده خواهند کرد. اما زد‌تی‌ای با این حرکت نشان داد که برنامه‌ای جدی برای پیشتاز شدن در این صنعت دارد. گفته می‌شود اسنپدرلگون ۸۲۳ با استفاده از فرآیند ۱۰ نانومتری ساخته خواهد شد که نتیجه‌ی آن افزایش راندمان پردازنده نسبت به مصرف انرژی است. این در حالی است که اسنپدراگون ۸۲۰ با فرآیند ۱۴ نانومتری ساخته می‌شود.

به نظر می‌رسد نسخه‌ی حرفه‌ای X8 در تعداد محدودتری نسبت به دو نسخه‌ی دیگر و مدتی بعد از آنها عرضه شود. به هر حال اطلاعات منتشر شده اطلاعات رسمی نیستند، اما انتشار تصاویر تبلیغاتی از طرف زد‌تی‌ای نشان می‌دهد که مراسم معرفی نوبیا X8 نزدیک است. باید منتظر این مراسم رسمی باشیم تا اطلاعات دقیق و کاملی از گوشی‌های پرچمدار زد‌تی‌ای در سال ۲۰۱۶ به همراه تصاویر اصلی منتشر شود.

nubia x8
nubia x8
nubia x8
nubia x8
nubia x8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات