زومیت، تنها شریک رسانه‌ ای ایرانی نمایشگاه DISTREE خاورمیانه

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بیش از یک دهه است که DISTREE Events فعالیت خود را در حوزه‌ ICT و الکترونیک  با هدف ورود به بازارهای آسیا-اقیانوسیه، روسیه، آفریقا و آمریکای لاتین و نیز بازارهای اروپا و خاورمیانه آغاز کرده است و زومیت نیز امسال به عنوان تنها شریک رسانه‌ای ایرانی این رویداد در خاورمیانه، در آن حضور دارد.
تبلیغات

DISTREE خاورمیانه در سیزدهمین سال فعالیت خود تبدیل به رویداد قابل توجهی برای مدیران اجرایی خاورمیانه در حوزه‌های ICT و بخش خرده‌فروشی لوازم و فناوری‌های خانگی شده است. رویداد DISTREE هدایت خرده‌فروشان، فروشندگان و توزیع‌کنندگان جهان را با ارائه آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌ها به عهده می‌گیرد تا در یک مکان و در یک زمان داد و ستد کنند.

DISTREE Middle East یک رویداد بی‌نظیر جهانی برای شرکت‌کنندگانی است که همگی فقط با دعوت سازمان‌دهندگان رویداد می‌توانند در آن شرکت کنند. این رویداد حرفه‌ای، مجموعه کاملی از فرصت‌‌های ارتباط با همکاران، کارگاه‌های آموزشی، ارایه‌ پژوهش‌های تجاری دست اول، ملاقات‌های برنامه‌ریزی شده تجاری و همچنین جدیدترین نوآوری‌ها را به همه شرکت‌کنندگان عرضه می‌کند.

در سال ۲۰۱۴، DISTREE از هزار و چهارصد خرده‌فروش و توزیع‌کننده در چندین رویداد میزبانی کرد و به رشد بیش از ۴۸۰ فروشنده ICT و IT کمک کرد تا کانال‌های فروش‌شان را در ۱۳۰ کشور رشد و ارتقا دهند. رویداد امسال DISTREE از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ ماه می ۲۰۱۶ (۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵) در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود. در این رویداد، خرده‌فروشان، فروشندگان و توزیع‌کنندگان مختلفی از سرتاسر جهان شرکت دارند. شرکت نقش به عنوان شریک برگزاری همایش Distree ME اقدام به میزبانی گروهی از  فروشندگان ممتاز ایرانی در این همایش کرده است.

فروشگاه‌های آنلاین معروف و ممتاز ایرانی  به همراه چندین فروشگاه زنجیره‌ای و انفرادی ممتاز کالاهای دیجیتال، رایانه، موبایل و لوازم جانبی به این همایش دعوت شده‌اند تا به مدت دو روز در این رویداد نمایشگاهی حرفه‌ای دنیای دیجیتال شرکت کنند و به دیدار و گفتگوی رو در رو با برندهای معتبر جهانی  بنشینند. زومیت نیز به عنوان تنها شریک رسانه‌ای ایرانی در این رویداد حضور دارد و تمام اتفاقات مهم DISTREE را پوشش خواهد داد. از میان نمایندگان معروف ایرانی که در این مراسم حضور دارند، می‌توان به فروشگاه‌های زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا
  • فروشگاه اینترنتی بامیلو
  • فروشگاه اینترنتی چاره
  • فروشگاه شهر کتاب
  • فروشگاه الکتروسیتی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات