مشخصات فنی گلکسی C7 سامسونگ فاش شد: پردازنده اسنپدراگون 625 و 4 گیگابایت رم

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
چند وقتی است اخباری پیرامون مشخصات فنی سری جدید گوشی‌های سامسونگ به نام Galaxy C منتشر می‌شود. بعد از فاش شدن مشخصات فنی گلکسی C5 حالا نوبت به افشای جزئیاتی از گلکسی C7 رسیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قرار است به زودی سامسونگ گوشی‌های جدیدی از سری C را با بدنه‌ی یکپارچه فلزی معرفی کند. گفته می‌شود در ابتدا این گوشی‌ها وارد بازار چین شده و سپس برای بازارهای دیگر عرضه می‌شود. چند روز قبل مشخصات فنی گوشی Galaxy C5 در بنچمارک‌ها منتشر شده بود که به نظر می‌رسد بین گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار این غول کره‌ای قرار می‌گیرد.

اما امروز مشخصات فنی Galaxy C7 که با شماره مدل SM-C7000 شناخته می‌شود، منتشر شده که به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است. گلکسی سی ۵ از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ بهره می‌برد که براین اساس به نظر می‌رسد گلکسی سی 7، محصول قوی‌تری خواهد بود.

گلکسی سی ۷ نیز مانند سی ۵ دارای بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی است که از این حیث با سری Galaxy A شباهت‌هایی دارند. براساس مشخصات به دست آمده از بنچمارک گیک‌بنچ، سامسونگ قصد دارد در سری جدید گوشی‌های خود از ۴ گیگابایت رم استفاده کند که نشان می‌دهد این غول کره‌ای برای بهبود تجربه‌ی چندوظیفه‌ای در بازارهایی چون کشور چین، برنامه‌ی ویژه ای دارد.

مشخصات گلکسی سی 7

هر دو گوشی گلکسی سی ۵ و سی ۷ از اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو استفاده می‌کنند که قابلیت محبوب Doze Mode نیز در هر دو دستگاه به صورت پیش‌فرض وجود دارد. برخلاف گوشی‌های قبلی سامسونگ، قابلیت Doze به بهبود عملکرد باتری و میزان شارژدهی آن کمک زیادی می‌کند. سامسونگ با اضافه کردن حالت Power Saving به اندروید مارشمالو سعی کرده از قابلیت ذخیره‌ی شارژ باتری گوگل نیز بهره بگیرد که تاثیرات آن در رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ دیده خواهد شد.

علاوه بر بنچمارک گیک‌بنچ، مشخصات فنی گلکسی سی ۷ در بنچمارک آنتوتو نیز رویت شده است. این گوشی علاوه بر پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ و رم ۴ گیگابایتی، به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ نیز مجهز شده است.

به نظر می‌رسد همانند گلکسی A7 و A5، گلکسی C7 و C5 نیز به ترتیب در دو اندازه‌ی ۵.۵ و ۵.۲ اینچ وارد بازار شوند. گفته می‌شود نمایشگر هر دو گوشی جدید سامسونگ دارای رزولوشن فول‌اچ‌دی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات