تیم کوک در میان ۱۰۰ چهره تاثیر گذار مجله تایم

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مجله‌ی تایم به رسم هر ساله‌ی خود فهرستی از ۱۰۰ چهره‌ی تاثیرگذار در سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد. چهره‌های دنیای فناوری از جمله تیم کوک، مدیر عامل اپل، هم در میان ۱۰۰ نفر مهم سال قرار دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم کوک بار دیگر در فهرست ۱۰۰ چهره‌ی تاثیرگذار سال قرار گرفت. این فهرست هر ساله توسط مجله‌ی تایم منتشر می‌شود و اسامی افرادی که تاثیر بالایی را در جامعه و دنیای اطراف خود داشتند را می‌توان در این فهرست مشاهده کرد.

تیم کوک در سال‌های گذشته نیز در این فهرست قرار داشت و در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از نامزدهای اصلی چهره‌ی برتر سال معرفی می‌شد.

مجله‌ی تایم برای هر فرد یک نوشته هم منتشر کرده که دلایل اصلی انتخاب وی را بیان می‌کند:

اپل با طراحی زیبا و محصولات نوآورانه‌ی خود شناخته می‌شود. به کمک این محصولات نحوه‌ی ارتباط، شیوه‌های خلق و اتصال ما به دنیای اطراف تغییرات چشم‌گیری داشته‌اند که متعاقبا نحوه‌ی کار، تفکر و کنش‌های ما را متحول کرده‌اند. نوآوری پایدار در یک شرکت نیازمند وجود یک رهبر با ویژگی‌های شخصیتی فوق‌العاده بوده که همواره به دنبال تغییر شرایط موجود و حرکت به سمت بهترین‌ها است که در نهایت شیوه‌ی گفت‌وگوی ما با محیط اطراف و جامعه‌ را تغییر دهد. تیم کوک تمام ویژگی‌های یک رهبر ایده‌آل را داراست.برخلاف چهره‌ی آرام و کلام شمرده، تیم از روحیه‌ای شجاع برخوردار است که از ایمان بالای او سرچشمه می‌گیرد. تیم بهترین کار را در بهترین زمان، در بهترین مکان و به بهترین دلیل انجام می‌دهد. به عنوان یک مدیر عامل، تیم شرکت خود را به درجات بالایی از موفقیت رسانده و برند اپل را بیش از پیش مطرح کرده، برندی که همه‌ی ما معتقدیم رهبر اصلی صنعت خود است.

در میان دیگر چهره‌های مطرح دنیای فناوری می‌توان اسامی مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک و ساندرای پیچای مدیر عامل گوگل را مشاهده کرد. در میان چهره‌های دنیای سیاست نیز نام وزیر امور خارجه‌ی کشورمان، محمد جواد ظریف به چشم می‌خورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات