گوشی هوشمند Huawei P9 Lite در TENAA رویت شد

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
امروز در وب سایت رگولاتوری ارتباطات چین (TENAA) مشخصات تلفن‌هوشمند دیگری از هواوی رویت شد. P9 Lite نام این محصول بوده که مجهز به پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای، سه گیگابایت رم پردازشی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید ۶ مارشمالو است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی هوشمند Huawei P9 Lite هنوز توسط کمپانی سازنده معرفی نشده، اما در برخی از بازارهای اروپایی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. حالا این محصول در وب سایت TENAA رویت شده و از همین رو می‌تواند انتظار داشت در آسیا نیز شاهد عرضه‌ی این گوشی هوشمند باشیم.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت مورد اشاره، این دستگاه از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بهره می‌برد که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۲.۰ گیگاهرتز تنظیم شده و صفحه‌نمایش بکار گرفته شده در گوشی یاد شده نیز ۵.۲ اینچی و با کیفیت 1080p است. حافظه‌ی رم پردازشی P9 Lite سه گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده که این مقدار را البته می‌توان با کارت حافظه‌ی جانبی گسترش داد. در نهایت باتری این محصول ۲۹۰۰ میلی‌آمپری است.

P9 Lite در پشت و جلو به ترتیب مجهز به دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی است. اندازه‌ی این دستگاه ۱۴۶.۸ در ۷۲.۶ در ۷.۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۳ گرم است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی هوشمند نیز اندروید ۶ مارشمالو اعلام شده است. تلفن هوشمند مورد بحث در رنگ‌های طلایی، سفید و مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد این مدل جدید گوشی هواوی چیست؟ عرضه‌ی سه نسخه از یک گوشی هوشمند پرچمدار از نظر شما کار درستی است یا خیر؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات