کمپانی ZUK از گوشی Z2 Pro در دو مدل با رم 4 و 6 گیگابایت رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی چینی Zuk گوشی Z2 را معرفی کرد. این گوشی در دو مدل با رم 4 و 6 گیگا‌بایت، معرفی شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Zuk یک کمپانی چینی است که توسط لنوو پشتیبانی می‌شود. این شرکت در ماه می (اردیبهشت) سال گذشته تأسیس شد و تنها گوشی Zuk Z1 را عرضه کرده است. Z1 در دو نمونه تولید شد. یک نمونه که در چین با رابط کاربری اختصاصی ZUI و دیگری نسخه‌ی جهانی که با سیستم‌عامل سیانوژن عرضه شد. امروز کمپانی Zuk از مدل جدید گوشی خود رونمایی کرد.

کمپانی ZUK گوشی Z2 Pro را که دومین گوشی و پرچمدار این شرکت است، رونمایی کرد. گوشی Z2 Pro دارای صفحه‌نمایش سوپرآمولد ۵.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی همراه با ۴ یا ۶ گیگا‌بایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی است. مدل استاندارد با ۴ گیگا‌بایت رم و ۶۴ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و مدل ویژه آن دارای ۶ گیگا‌بایت رم و ۱۲۸ گیگا‌بایت فضای داخلی است؛ اما هر دو مدل Z2 pro نام گرفته‌اند. پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 820 همراه با تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ از دیگر مشخصات این گوشی است. دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال همراه با f/1.8 و اندازه‌ی پیکسل 1.4Um در پشت گوشی قرار گرفته است. در جلوی گوشی، از دوربین 8 مگاپیکسلی (f/1.8 و اندازه‌ی پیکسل 1.4um) استفاده شده است. حجم باتری غیرقابل تعویض این گوشی، ۳۱۰۰ میلی‌آمپر است. این گوشی همراه با شارژ سریع نسخه‌ی ۴ و USB پورت C عرضه می‌شود.

زوک 2

گوشی Z2 Pro با بدنه‌ی فلزی و حاشیه‌های صفحه‌نمایش بسیار نازک، ساخته شده است. بر اساس اعلام شرکت، فاصله‌ی صفحه‌نمایش با کناره‌ی دستگاه تنها ۰.۰۵ میلی‌متر است. همانطور که در عکس‌ها مشخص است، دکمه‌ی هوم در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است. سنسور اثرانگشت در دکمه‌ی هوم قرار دارد و در این گوشی، دکمه‌ی هوم بهتر از نسخه‌ی قبل طراحی شده است. علاوه بر اینها، گوشی Zuk 2 pro از ۱۰ سنسور مانند سنسور ضربان قلب و اندازه گیری UV بهره می‌برد. Zuk در رابطه با سیستم عامل این گوشی صحبتی نکرده، اما احتمالاً از اندروید مارشمالو با پوسته‌ی اختصاصی ZUI استفاده کرده است. تنها قیمت نسخه‌ی ویژه با ۶ گیگا‌بایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگا‌بایت اعلام شده است. قیمت این گوشی ۲۶۹۹ یوان (۴۱۶ دلار) خواهد بود که در مقایسه با امکانات گوشی، مناسب است. اولین سری این گوشی در تاریخ ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) در چین به فروش خواهد رسید. هنوز زمان دقیق عرضه‌ی جهانی این گوشی مشخص نشده است.

در ادامه تصاویری از این گوشی را مشاهده می‌کنید.

زوک 2
زوک 2
زوک 2
زوک 2
زوک 2
زوک 2

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ به نظر شما کمپانی‌های تازه وارد در صنعت موبایل موفق خواهند شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات