ذخیره لینک در اینباکس با افزونه Save to Inbox در مرورگر کروم امکانپدیر می شود

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
استفاده از افزونه‌ها در مروگرهای وب باعث شده تا قابلیت‌های بیشتری در دسترس کاربران باشد. حالا گوگل در جدیدترین بازنگری خود در سرویس مدیریت ایمیل اینباکس، تغییراتی را اعمال کرده که اضافه شدن قابلیت ذخیره لینک در اینباکس یکی آن‌هاست و توسط افزونه مخصوص برای مرورگر گوگل کروم می‌توان از آن بهره برد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز گوگل اپلیکیشن اینباکس سرویس ایمیل خود را مورد بازنگری قرار داد و قابل توجه‌ترین نکته در مورد این بازنگری، افزونه ذخیره لینک برای نگه‌داری مطالب و وب‌سایت‌ها است. همانند اپلیکیشن‌های محبوبی چون Pocket یا ویژگی داخلی مرورگر سافاری اپل، حالا با این افزونه، می‌توانید با فشردن دکمه Save to Inbox در مرورگر گوگل کروم، صفحه مورد نظر خود که قصد دارید ذخیره شود را به یک فایل تبدیل کرده و بعدا به آن مراجعه کنید. لینک‌های ذخیره شده با این روش، به صورت یکجا در اپلیکیشن اینباکس در دسترس خواهند بود. همچنین به جای پاک‌سازی و قابل خواندن‌تر کردن صفحه وب مورد نظر که در اپلیکیشن‌هایی ماننده Pocket انجام می‌شود، گوگل فقط شما را به لینک اصلی هدایت خواهد کرد.

اگرچه ویژگی مورد بحث را می‌توان یکی از ابزارهای جانبی ایمیل دانست، اما این امکان، مشابه قابلیتی است که در نسخه تحت وب و اندرویدی اپلیکیشن Google Keep ارائه شده بود. از دیگر تغییراتی که در بازنگری اینباکس صورت گرفته، می‌توان به مدیریت آسان‌تر رویدادهای تقویم و ایمیل‌های خبرنامه‌ای اشاره کرد.

شما در مورد این افزونه چه نظری دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات