مشخصات فنی گلکسی C5 فاش شد؛ پردازنده‌ اسنپدراگون 617، رم 4 گیگابایتی و بدنه فلزی

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که گوشی‌هایی از سری A و J به سبد محصولات سامسونگ اضافه شده‌اند، حالا چند وقتی است خبر می‌رسد که این غول کره‌ای قصد دارد گوشی‌های جدیدی از سری C را با بدنه‌ی فلزی روانه بازار کند. امروز مشخصات فنی گلسی C5 فاش شده است.
تبلیغات

مدتی است خبرهایی منتشر می‌شود که نشان از معرفی گوشی‌های سری جدید گلکسی دارد. این محصولات که تحت عنوان Galaxy C وارد بازار خواهند شد، دارای بدنه‌ی فلزی و طراحی باریک هستند. البته به گفته‌ی وب‌سایت Sammobile چین به نقل از منابع داخلی سامسونگ، ضخامت این گوشی‌ها از گلکسی A8 بیشتر است.

گفته می‌شود به زودی دو گوشی C5 و C7 از این سری معرفی خواهد شد. امروز وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ، مشخصات گوشی سی ۵ سامسونگ را فاش کرده است. از آنجایی که گوشی‌های سری A از بدنه‌ی شیشه‌ای فلزی گلکسی اس ۶ بهره می‌برند، بعید نیست محصولات سری C نیز همین رویه را در پیش بگیرند. گرچه گفته می‌شود گوشی‌های سری C احتمالا تمام فلزی خواهند بود. ولی از نظر مشخصات فنی مشابه گوشی‌های Galaxy A 2016 هستند.

مشخصات گلکسی سی 5

گلکسی سی ۵ با شماره مدل SM-C5000 به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۶.۰.۱ مجهز خواهد شد که انتظار می‌رود دستگاه‌های جدید سامسونگ در سال جاری از این نسخه‌ی اندروید بهره ببرند.

از آنجا که در برخی قسمت‌های سری جدید Galaxy J 2016 از فلز استفاده شده، به نظر می‌رسد موضوع طراحی و کیفیت ساخت بدنه در سال جدید نیز برای سامسونگ اهمیت ویژه‌ای دارد. انتظار می‌رسود سری جدید گلکسی سی در ماه می به صورت اختصاصی برای بازار چین عرضه شود. ولی امیدواریم این عرضه‌ی اختصاصی موقتی باشد و بتوان گوشی‌های سری C سامسونگ را در بازارهای دیگر تهیه کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه گوشی‌های گلکسی سی بین محصولات ارزان‌قیمت و سری رده‌بالاتر گلکسی A قرار می‌گیرند، بتوانند فروش خوبی را تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات