مارک زاکربرگ یک نسخه زرد از فیسبوک را با امکانات ویژه در آیفون خود دارد

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این هفته در یک ویدئو مربوط به معرفی امکان انتشار زنده اطلاعات در فیسبوک، مارک زاکربرگ یک نمونه اختصاصی برنامه فیسبوک را روی آیفون نمایش داد. این برنامه که به گفته زاکربرگ، نمونه زرد این نرم‌افزار است، اطلاعاتی در مورد امکانات جدید فیسبوک ارائه می‌دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که قبلاً توسط سایت ورج (The Verge) این قضیه اعلام شده بود، این برنامه دارای امکاناتی است که در برنامه اصلی آیفون وجود ندارد.

در ابتدا زاکربرگ اعلام می‌کند که "این نسخه زرد رنگ برنامه فیسبوک است که ساخته داخلی ماست." این مورد در عکس زیر به اختصار دیده می‌شود.

فیسبوک

در ادامه زمانی که او یکی از راه‌های اجرای انتشار ویدئو زنده را نمایش می‌دهد، می‌گوید " شما می‌توانید بر روی انتشار دهنده در بالای صفحه، ضربه بزنید" و مارک دکمه Whats on your mind را انتخاب می‌کند.

فیسبوک

این کادر یک منوی جدید را با لیستی از نمونه محتوا‌هایی که می‌توانید پست کنید، باز می‌کند. فیسبوک تأیید کرده که جدیداً این منو را تغییر داده و در اختیار تعدادی از کاربران گذاشته است.

یک سخنگوی فیسبوک می‌گوید: "ما منوی Whats on your mind را در بالای بخش خبرها، دوباره طراحی کردیم تا برای مردم الهام‌بخش باشد و به اشتراک گذاری در فیسبوک را مفرح و پویاتر کنیم. حالا انتخاب گزینه Whats on your mind یک منو شامل تمامی راه‌های اشتراک‌گذاری، انتخاب‌هایی مانند ارسال عکس‌ها و فیلم‌ها، احساسات یا بررسی یک مکان، را در اختیار شما قرار می‌دهد."

همچنین در عکس زیر می‌توانید گزینه‌هایی برای ارسال موزیک، فایل‌های GIF و اسلایدشو‌ها ببینید، که به نظر می‌رسد امکانات جدید متنوعی برای برنامه موبایل در راه است.

از تابستان گذشته، شایعاتی در رابطه با راه‌اندازی سرویس موسیقی فیسبوک شنیده می‌شود و از ماه می سال ۲۰۱۵ گفته شد که این سرویس از ارسال فایل‌های GIF پشتیبانی می‌کند، اما هیچ دکمه مخصوصی برای آن وجود نداشت. به نظر می‌رسد که گزینه Slideshow مربوط به امکان انتخاب چندین عکس و نمایش آنها در این حالت می‌شود.

فیسبوک

زاکربرگ هشدار داد که تمام امکانات دیده شده در ویدئو، در برنامه اصلی وجود نخواهند داشت و فیسبوک همواره رابط کاربری خود را تغییر می‌دهد. اما این ویدئو به ما نشان داد که فیسبوک چگونه کار می‌کند و تعدادی از امکاناتی که کاربران را سرگرم می‌کند، نمایش داد.

نظر شما در رابطه با امکانات جدید فیسبوک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات