مشخصات فنی گلکسی نوت 6 فاش شد: صفحه نمایش 5.8 اینچی، 6 گیگابایت رم و گواهی IP68

یک‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت 6 نام پرچمدار بعدی سامسونگ است که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده معرفی شود. این فبلت همواره مورد توجه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند بوده است و حالا به نظر می‌رسد برخی از مشخصات فنی این گوشی فاش شده است.
تبلیغات

اسکرین شات منتشر شده از نرم‌افزار CPU-Z توسط فردی که ادعا دارد یکی از کارکنان سامسونگ است، اطلاعاتی را در مورد این گوشی فاش کرده است. شماره مدل این گوشی  SM-N930 خواهد بود. البته در روزهای گذشته نیز شاهد فاش شدن شماره مدل این گوشی در بازارهای مختلف بودیم.

بنابر اطلاعات فاش شده توسط این تصویر، گلکسی نوت ۶ دارای صفحه نمایش ۵.۷۷ اینچی با رزولوشن QHD است و دارای ۶ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین پردازنده‌ی این گوشی اکسینوس ۸۸۹۰ است.

گلکسی نوت 6

منبع فاش کننده‌ی اطلاعات مدعی شده است که گلکسی نوت ۶ دارای زبان طراحی همانند گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۵ خواهد بود اما برای جا دادن باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کمی ضخیم‌تر خواهد شد. همچنین این گوشی دارای گواهی‌ IP 68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود.

در حال حاضر این گوشی دارای اندروید ۶ است اما این منبع بیان کرده است که اندروید ان روی گلکسی نوت ۶ به صورت پیش‌فرض وجود خواهد داشت. او به این نکته نیز اشاره کرده است که سامسونگ و گوگل در حال مذاکره هستند تا امکان این اتفاق را بسنجند.

نظر شما در خصوص نوت ۶ و مشخصات آن چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 6 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات