بسته‌ های اینترنت موبایل ماهانه به همراه قیمت

شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بسته‌ی اینترنت موبایل برای مشترکان تلفن همراه در کشور به ویژه کاربران 3G و 4G بسیار مهم است. در این میان بسته‌های اینترنت، بسته‌های یک ماهه کاربرد بیشتری دارند. برای اطلاع از بسته‌های اینترنت یک ماهه همراه اول، ایرانسل و رایتل، همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بسته‌های اینترنت همراه پس از شروع به کار شبکه‌های نسل سوم و بالاتر ایرانسل و همراه اول، یکی از موارد مورد توجه مشترکان موبایل در کشور شده است. بسته‌های اینترنت همراه از وقتی 4G ایرانسل راه اندازی شد، حساسیت بیشتری پیدا کرد و با ورود رایتل و همراه اول به نسل چهارم تلفن همراه این حساسیت بیش از پیش شد.

هم اکنون علاوه بر مشترکان موبایل که در تلفن‌های هوشمند خود از اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول، ایرانسل و رایتل استفاده می‌کنند، برخی از کاربران خانگی و اداری نیز با استفاده از مودم‌های همراه، استفاده از اینترنت همراه را به فناوری‌های بدون سیم و ADSL ترجیح داده‌اند.

بسته‌های اینترنت یک‌ماهه در میان انواع بسته‌های اینترنت شامل روزانه، هفتگی، ۱۰ روزه، یک ماهه، سه ماهه، ۶ ماهه و یک ساله با استقبال بیشتر کاربران اینترنت همراه هر سه اپراتور مواجه شده و مشتری بیشتری دارند.

در این مطلب می‌خواهیم بسته‌های اینترنت سه اپراتور همراه را معرفی کنیم و بررسی قیمت و صرفه اقتصادی استفاده از آنها را به عهده شما بگذاریم.

پیش از اشاره به قیمت‌های مطرح شده در سه اپراتور به این نکته اشاره باید کرد که در همراه اول و رایتل، بسته‌های با سرعت بالاتر یعنی آلفا+ در همراه اول و اینترنت حرفه‌ای در رایتل را معرفی می‌کنیم؛زیرا استفاده از اینترنت با سرعت پایین‌ را به مشترکان اپراتورها پیشنهاد نمی‌کنیم .

البته افرادی که در شهرهای فاقد پوشش دهی اینترنت همراه نسل سوم و چهارم قرار دارند، مجبور به استفاده از اینترنت‌ همراه اپراتورها در نسل دوم قرار دارند که ایرانسل به همین دلیل قیمت یکسانی میان بسته‌های خود انتخاب کرده است تا افرادی که مجبورند در مناطق مختلف با آنتن‌دهی‌های متفاوت حضور دارند به مشکل نخورند. 

از سویی مشکل بسته‌های اینترنت کم سرعت در ایرانسل با ارائه بسته‌های کم حجم ماهیانه بر طرف شده است.

مطمئناً با اجرای طرح ترابردپذیری تلفن همراه یا همان جابجایی شماره میان اپراتورها، بسته‌های اینترنت ماهیانه می‌توانند یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب اپراتور در بین مشترکان تلفن همراه باشد و احتمال می‌رود این بسته‌ها نیز تغییر کند.

قبل از مشاهده بسته‌های اینترنت ماهیانه‌ی اپراتورهای تلفن همراه، باید به این نکته اشاره کنیم که منظور از اینترنت شبانه یا ساعات افت مصرف در ایرانسل و رایتل، ۲ تا ۸ بامداد است؛ ولی همراه اول برای این نوع اینترنت ساعات ۲ تا ۷ بامداد را در نظر گرفته است.

بسته‌های اینترنت همراه اول (نوترینو)  آلفا+ - یک ماهه

حجم کل بسته

(گیگابایت)

حجم کل روز

(گیگابایت)

حجم شبانه(گیگابایت)

قیمت (تومان)

۰.۲

۰.۱

۰.۱

۴،۰۰۰

۰.۶

۰.۳

۰.۳

۷،۰۰۰

۲

۱

۱

۱۰،۰۰۰

۸

۴

۴

۱۷،۰۰۰

بسته‌های اینترنت ایرانسل سرعت نامحدود - یک ماهه

حجم کل بسته

(گیگابایت)

حجم کل روز

(گیگابایت)

حجم شبانه(گیگابایت)

قیمت (تومان)

۰.۲

۰.۲

۰

۵،۰۰۰

۰.۷

۰.۴

۰.۳

۸،۰۰۰

۲.۵

۱.۵

۱

۱۰،۰۰۰

۳

۳

۰

۱۳،۰۰۰

۵

۵

۰

۲۰،۰۰۰

۹

۳

۶

۲۲،۰۰۰

۱۰

۱۰

۰

۳۲،۵۰۰

۵

۵(۶صبح تا ۱۲ ظهر)

۰

۱۳،۰۰۰

بسته‌های اینترنت رایتل سرعت حرفه‌ای - یک ماهه

حجم کل بسته

(گیگابایت)

حجم کل روز

(گیگابایت)

حجم شبانه(گیگابایت)

قیمت (تومان)

۶

۳

۳

۱۵،۰۰۰

۷

۷

۰

۲۷،۰۰۰

۴

۲

۲ (+۵،۰۰۰ دقیقه تماس)

۱۷،۵۰۰

۳

۳

۰

۱۳،۰۰۰

۱۰

۰

۱۰

۱۵،۰۰۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات