فورد از خودروی پلیس نامحسوس جدیدی رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان خودروهای نیروهای پلیس ایالات متحده است. حال این شرکت چراغ چشمک زن مخفی برای خودروهای پلیس معرفی کرده است که دیگر بصورت عادی روی سقف خودرو قرار ندارد و قابلیت گشت نامحسوس را به نیروهای پلیس می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نیروهای پلیس در ایالات متحده از فورد اکسپلورر به عنوان خودروهای عملیاتی استفاده می کند. فورد اکنون برای این خودرو گونه‌ی جدید از چراغ های به اصطلاح گردان یا چشمک زن را معرفی کرده است که کاملا مخفی بوده و دیگر مانند قدیم روی سقف نصب نمی‌شود. با وجود این چراغ‌های جدید دیگر تشخیص دادن یک خودروی پلیس به راحتی امکان پذیر نخواهد بود.

استفان تیلور مسئول بخش خودروهای پلیس فورد در این باره می گوید:"امروزه اکثر نیروهای پلیس از چراغ‌های داخلی متفرقه استفاده می کنند که ضخامت زیاد و ابعاد بزرگی دارند و مانعی برای دید ماموران محسوب می‌شوند؛ این وضعیت برای مامورانی که قد بلندی دارند وخیم‌تر نیز هست. با طرح جدید فورد، این چراغها دارای سطح مقطع کمتری بوده کاملا درون پروفایل سقف درست در بالای آفتابگیرها جای می‌گیرند. بدین ترتیب با در اختیار گذاشتن میدان دید عالی برای راننده کاملا برتر از نمونه های متفرقه هستند."

چراغهای چشمک زن جدیدی که توسط کارخانه عرضه می شوند بصورت یکپارچه در بالای شیشه‌ی جلو قرار داشته و فضای کمتری را نسبت به انواع دیگر اشغال می‌کنند. با نصب این چراغ‌های جدید دیگر قسمت تیره رنگ بالای شیشه‌ی جلو نیز حذف می‌شود که گفته شده است حذف آن در راستای بهبود دید راننده انجام شده است.

چراغ‌های جدید می‌توانند در چندین حالت قرمز- قرمز، آبی- قرمز و آبی- آبی برنامه ریزی شوند، برای عملیات های خاص نیز امکان تغییر رنگ آنها به سفید وجود دارد تا نور بیشتری را در اختیار ماموران قرار دهند. قابلیت کاهش خودکار نور نیز به ماموران این اجازه را می‌دهد تا شدت نور این لامپ‌ها را در بازه‌ی  ۲۰ درصد تا ۱۰۰ درصد تنظیم کنند.

فورد علاوه بر چراغ‌های مخفی در بالای شیشه‌ی جلو، ال‌ای‌دی‌ های اخطار مخصوص نیروی پلیس را در چراغ‌های جلو و آینه‌های جانبی را نیز تعبیه کرده است.

fordpolice
فورد پلیس
fordpolice
fordpolice
fordpolice
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات