ال جی جی 5 SE به عنوان نمونه ضعیف تر جی 5 تایید شد

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
شایعات در رابطه ال جی G5 SE بالاخره به پایان رسید و به نظر می‌رسد که علامت تجاری ال جی جی 5 SE برای شوخی با اپل نبوده؛ بلکه برای نسخه‌ی ضعیف‌تر ال جی جی 5 استفاده شده است. با زومیت همراه باشید
تبلیغات

پیش از این مشخص شده بود که گوشی G5 Lite به عنوان یک گوشی میان رده معرفی خواهد شد و همگان منتظر روانه شدن نسخه‌ی ضعیف تر جی 5 به بازار آمریکای لاتین بودند.

ال جی جی 5 اس ای

 QuickCover موجود در موبایل فان با قابلیت استفاده برای G5 SE در فهرست فروش این وبسایت قرار گرفته بود. تصور نمی‌شد که جی 5 اس ای بروزرسانی برای جی 5 با مشخصاتی ضعیف‌تر باشد . در واقع ال جی جی 5 SE مدل ضعیف‌تر است که برای بازار های چین ، آمریکای لاتین و چند کشور دیگر در نظر گرفته شده است. این نمونه مانند گوشی اچ تی سی 10 لایف استایل به جای پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ ، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می برد؛ بدین معنی که جی 5 SE واقعاً نسخه‌ی میان‌رده گوشی ال‌جی جی ۵ است.

جی 5 اس ای

اکثر اطلاعاتی که در چند هفته گذشته منتشر شده‌اند درست به نظر می‌رسند. آمریکای لاتین نمونه‌ی میان‌رده‌ی این محصول را دریافت خواهد کرد. اگر چه مدل ضعیف‌تر پرچمدار ال‌جی، تمام مشخصات گوشی اصلی را دارا است. تنها تفاوت آنها پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲، چیپ گرافیکی آدرنو ۵۱۰ و ۳ گیگابایت رم است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات