اولین ماراتن نفس‌گیر برنامه‌نویسی در حوزه‌ گردشگری، هاکاتریپ از فردا شروع می‌شود

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اولین دوره‌ی ماراتن برنامه نویسی موبایل و وب در حوزه‌ی گردشگری چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه در مرکز رشدو نوآوریدانشگاه شهید بهشتی و با حمایت سامانه‌ی اینترنتی خرید بلیط هواپیما، www.alibaba.ir، آغاز می‌شود.
تبلیغات

هاکاتریپ، اولین ماراتن برنامه نویسی موبایل و وب در حوزه‌ی گردشگری است که با حضور ۱۵ تیم ۳ تا ۵ نفره در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ی هفته‌ی جاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. تیم‌ها در این رویداد ابتدا با چالش‌های برنامه‌های طراحی شده‌ی خود آشنا شده و با کمک مربیان به ارائه‌ی راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها می‌پردازند. مربیان حاضر در هاکاتریپ، باتوجه به پارامتر‌های ارزیابی که از قبل در اختیارشان قرار داده شده است، ۱۰ تیم را برای ارائه‌ی نهایی محصول‌شان به هیأت داوران معرفی می‌کنند و در نهایت با توجه به معیارهای گزینش داوری، تیم‌های اول تا سوم انتخاب و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

افرادی که سابقه‌ی فعالیت تیمی و کار بر روی یک استارت‌آپ تحت وب و یا به‌عنوان یک تیم، آشنایی لازم با طراحی و برنامه نویسی نرم‌افزار موبایلی اندرویدی یا iOS را دارند، می‌توانند در این دوره از استارت‌آپ ویکند گردشگری شرکت کنند.

اولین ماراتن برنامه نویسی موبایل و وب در حوزه‌ی گردشگری، به میزبانی دانشگاه شهیدبهشتی و حمایت سایت Alibaba.ir، مرکز شتابدهی نوآوری و مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، با هدف پوشش‌دهی خلاهای موجود در حوزه‌ی گردشگری، برگزار می‌شود.

سامانه‌ی اینترنتی خرید بلیط‌های چارتر، سیستمی و قطار Alibaba.ir، بارها حامی ماراتن‌های برنامه‌نویسی همچون هاکاتون و یا سمینارها و همایش‌های حامی فعالان و مستعدان حوزه‌ی وب و برنامه‌نویسی بوده است.

مراسم اختتامیه‌ی این رویداد جمعه ۲۷ فروردین ماه برگزار می شود و تیم‌های راه یافته به مرحله‌ی نهایی، محصول خود را در برابر داوران به نمایش خواهند گذاشت. سه تیم اول به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند. همچنین به تیم های منتخب امکان استقرار رایگان در مرکز نوآوری و رشد دانشگاه بهشتی حداقل به مدت ۳ ماه تعلق می گیرد که این استقرار به همراه مربی‌گری کارشناسان علی‌بابا و استفاده از رویدادهای مرکز نوآوری و رشد دانشگاه شهید بهشتی همراه خواهد بود..

اگر هنوز موفق به ثبت‌نام در این ماراتن نفس‌گیر و پر چالش نشده‌اید یا به اطلاعات مربوط به رویداد هاکاتریپ اعم از برگزاری، زمان‌بندی، ‌معرفی داوران، مربیان و تیم اجرایی، شاخص‌های داوری و خبرهای آتی آن نیاز دارید، به وب‌سایت www.hackatrip.com  مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات