تماشا کنید: ربات های انسان نما چطور فوتبال بازی می‌کنند و چه زمانی با بهترین تیم انسان‌ها بازی دارند؟

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
ربات‌های انسان‌نما با هم مسابقه می‌دهند تا با تمرین زیاد و پیشرفت در فوتبال برای مسابقه با بهترین تیم منتخب انسان‌ها آماده شوند. ربات‌های انسان‌نما هدفشان فوتبال بازی کردن با انسان‌ها است. این ربات‌ها دیگر در زمین فوتبال از ما آدم‌ها کمک نمی‌گیرند و بدون کمک هیچ فرد از روی زمین بلند می‌شوند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ربات‌های انسان‌نما با هم مسابقه می‌دهند تا با تمرین زیاد و پیشرفت در فوتبال برای مسابقه با بهترین تیم منتخب انسان‌ها آماده شوند. این ربات‌ها لیگ‌ها و مسابقات حرفه‌ای در دنیا و ایران دارند.

آنها به سمت حرفه‌ای شدن در فوتبال حرکت می‌کنند تا خود را برای مسابقه دادن با بهترین تیم منتخب انسان‌ها یا همان تیم منتخب جهان، آماده کنند. 

این ربات‌ها در مسابقه هیچ کمکی از انسان‌ها نمی‌گیرند و در صورت زمین خوردن، به راحتی و بدون کمک کسی از زمین بلند می‌شوند؛ مگر اینکه مصدوم شوند و نیاز باشد تا از بازی خارج شوند.

این ربات‌ها دارای نمای استاندارد و یک‌شکل هستند و از نظر ظاهری و سخت‌افزاری تفاوت آنچنانی با هم ندارند. تفاوت این ربات‌ها در برنامه‌نویسی مربیان و مدیرانشان است.

برای کسب اطلاعات در مورد این ربات‌های دوست داشتنی به محل برگزاری مسابقات ربات‌های هوشمند انسان‌نمای استاندارد در iranopen 2016 رفتیم تا ضمن دیدار با این ربات‌های جذاب اطلاعاتی در این مورد کسب کنیم.

لینک دانلود 720p | لینک دانلود 360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات