اپل واچ 2 با بدنه ای ۲۰ تا ۴۰ درصد باریک تر از نسل قبل عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در ماه‌های اخیر شایعاتی منتشر شده بود که نشان از معرفی نسل جدید یا نسخه‌‌ی بروز شده‌ای از اپل واچ داشت. حال برایان وایت، تحلیل‌گر موسسه‌ی Drexel Hamilton با انتشار گزارشی، پیش بینی کرده که اپل در جریان WWDC 2016 نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ را با بدنه‌ای باریک‌تر معرفی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برایان وایت، تحلیل‌گر موسسه‌ی درکسل همیلتون در جریان سفرهای خود به چین برای مشاهده‌ی روند کار تولیدکنندگان کامپوننت‌های گجت‌های هوشمند گزارشی را منتشر کرده که براساس آن اپل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگانش، نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ را رونمایی خواهد کرد. اطلاعات ارائه شده توسط وایت حکایت از این دارد که این کمپانی نسل جدید اپل واچ را با بدنه‌ای که ۴۰ درصد باریک‌تر است، رونمایی می‌کند.

وایت در گزارش خود این چنین اظهار نظر کرده است:

رفته رفته این موضوع که احتمالا در سپتامبر سال جاری میلاد شاهد معرفی نسخه‌ی جدید اپل واچ در کنار آیفون ۷ باشیم، رنگ باخته و به نظر می‌رسد که کنفرانس توسعه دهندگان اپل محلی برای رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی است.

به گفته‌ی وایت اپل در نظر دارد تا ساعت هوشمند خود را در دو تا سه ماه آینده معرفی کند، از این‌رو اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل، این رویداد را به محتمل‌ترین مکان برای معرفی نسل جدید ساعت هوشمند اپل بدل می‌کند. یکی از مواردی که در مورد ابعاد اپل واچ ۲ مطرح شده، باریک‌تر شدن بیش از پیش این ساعت هوشمند است، بطوریکه شنیده‌‌ها از باریک‌تر شدن ۲۰ تا ۴۰ درصدی این ساعت هوشمند می‌گویند. این موضوع نشان می‌دهد که اپل دوست ندارد تا فاصله‌ی زیادی بین دو نسل از اپل واچ ایجاد شود.

با نگاهی به روند پیشرفت‌های گجت‌های هوشمند، باریک‌تر شدن اپل واچ در نسخه‌ی بعدی چندان دور از انتظار نیست و می‌توان پیش‌بینی کرد که این ساعت هوشمند با فرم‌فکتوری باریک روانه‌ی بازار می‌شود.

وایت همچنین به این موضوع اشاره کرده که تولید ماژول‌های مورد نیاز برای توسعه‌ی آیفون ۷ از ماه جولای آغاز خواهد شد که البته چندان دور از انتظار نیست. وایت نیز همچون مینگ چی کو، جزو تحلیل‌گرانی است که استفاده از ماژول دوربین دوگانه در این گوشی هوشمند را فقط متعلق به نسخه‌ی ۵.۵ اینچی خوانده است.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی اپل عرضه شود و موجبات افزایش فروش گوشی‌های هوشمند اپل را فراهم کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات