مشخصات مدیاپد T2 10.0 Pro، تبلت جدید هوآوی لو رفت

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به نظر می‌رسد هوآوی محصول جدیدی از خانواده تبلت‌ها در راه دارد. MediaPad T2 10.0 Pro نام این دستگاه است که حالا تصاویر و برخی مشخصات فنی آن فاش شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در ماه فوریه در جریان رویداد MWC، مشخصات یک تبلت جدید معرفی نشده از کمپانی هوآوی لو رفت. در هر صورت MediaPad T2 10.0 Pro در آن زمان معرفی نشد و به صورت رسمی هم خبری در مورد آن انتشار نیافت. حالا باز هم اطلاعات دیگری از تبلت جدید این شرکت چینی به بیرون درز کرده و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که معرفی رسمی آن هم نزدیک باشد.

Huawei MediaPad T2 10.0 Pro

حالا تصویر رندر شده‌ای از مدیاپد جدید منتشر شده است. علاوه بر این تصاویر، برخی مشخصات این محصول نیز اعلام شده و اگر خاطرتان باشد نخستین بار در ماه فوریه شاهد اعلام چند مشخصه فنی از این دستگاه بودیم. تبلت MediaPad T2 10.0 Pro آنطور که پیداست احتمالا مدل ضعیف‌تر شده مدیاپد M2 است. این محصول مجهز به صفحه نمایشی ۱۰/۱ اینچی بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند. پنل بکار رفته در این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و پردازنده مرکزی در نظر گرفته شده برای آن اسنپدراگون ۶۱۵ است. این چیپ شامل هشت هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 بوده که فرکانس کاری هر کدام از این هسته‌ها نیز بر روی ۱/۵ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۲ یا ۳ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت اعلام شده که البته از طریق کارت حافظه جانبی میکرو‌اس‌دی قابل افزایش است. دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک فلاش ال‌ای‌دی هم قرار گرفته و در جلو آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده که می‌توان از آن برای گرفتن عکس سلفی یا برقراری تماس‌های تصویری استفاده کرد. باتری تبلت یاد شده نیز ظرفیتی ۶۶۶۰ میلی‌آمپری خواهد داشت ولی متاسفانه بر اساس اطلاعاتی که تا کنون بدست آمده سیستم عامل این دستگاه اندروید ۵/۱/۱ آبنبات چوبی است.

در برخی مدل‌های این تبلت از شبکه‌های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌شود که قطعا این مدل‌ها قیمتی بیش‌تر نسبت به مدل پایه خواهند داشت. مدل معمولی محصول مورد اشاره البته از شبکه‌های وای‌فای پشتیبانی می‌کند. ظاهرا قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت در اروپا حدود ۲۸۰ یورو برای مدل معمولی و ۳۵۰ یورو برای مدل LTE خواهد بود.  MediaPad T2 10.0 Pro ضخامتی ۸/۵ میلی‌متری دارد و وزن آن هم ۴۹۵ گرم اعلام شده است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این محصول را در واقع می‌توان جانشین جدید تبلت T1 دانست که سال گذشته معرفی شده بود.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات