تماشا کنید: مقایسه دقت و سرعت فوکوس خودکار گلکسی اس 7 در برابر کانن 70D

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را با نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج معرفی کرد. یکی از قابلیت‌های این گوشی هوشمند پشتیبانی از فوکوس خودکار موسوم به Dual Pixel است. حال دو ویدیو منتشر شده که فوکوس خودکار گلکسی اس ۷ اج را در برابر کانن 70D مقایسه می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد. هرچند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از نظر ظاهری همچنان شبیه به نسل پیشین سری گلکسی اس، یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج هستند، اما این گوشی‌های هوشمند از نظر فنی تغییرات بسیاری را به خود دیده‌اند. یکی از این تغییرات بهره‌گیری از دوربینی با ساختار متفاوت است. براساس اطلاعات ارائه شده، سامسونگ علاوه بر بکارگیری یک سنسور با رزولوشن کمتر در مقایسه با نسل پیشن، لنزی با دیافراگم بازتر و همچنین سیستم فوکوس دیگری را در دستور کار قرار داده است. گلکسی اس ۷ سامسونگ از سیستم فوکوس خودکار موسوم به Dual Pixel استفاده می‌کند که تفاوت‌هایی را با سیستم معمول فوکوس تشخیص فاز دارد. سیستم فوکوس خودکار DualPixel با بهره‌گیری از دو سنسور فوکوس برای هر پیکسل، امکان عملکرد سریع‌تر و دقیق‌تر را در اختیار دروبین قرار داده است.

مقاله‌های مرتبط:

    حال دو ویدیو در اینترنت منتشر شده که عملکرد سیستم فوکوس گلکسی اس ۷ اج را با دوربین کانن 70D مقایسه می‌کند. دوربین 70D از جمله‌ی دوربین‌های DSLR این کمپانی است که از سیستم فوکوس خوکار تشخیص فاز استفاده می‌کند. در این دو ویدیو، گلکسی اس ۷ اج در برابر کانن 70D مقایسه شده است. شرایط مقایسه شامل تست در محیط کم نور و نور مناسب است که طی تصویربرداری، اشیا با سرعت بالا جلوی دوربین تغییر مکان می‌دهند تا قابلیت سیستم‌های فوکوس مورد استفاده، آزمایش شود.

    اولین ویدیو مقایسه‌ی سیستم فوکوس دوربین 70D‌ و گلکسی اس ۷ اج در محیطی با نور مناسب است.

    لینک دانلود

    دومین ویدیو نیز این مقایسه را در محیط کم نور نمایش می‌دهد.

    لینک دانلود

    نظر شما در این خصوص چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات