مهم‌ترین اتفاقات نمایشگاه خودرو‌ی ژنو 2016، بزرگ‌ترین رویداد خودرویی جهان

جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودروی ژنو 2016 به پایان رسید و برگی دیگر از صنعت خودرو ورق خورد. شرکت‌های مختلف خودروسازی با معرفی جدید‌ترین دستاورد‌های خود، برای رقبا خط و نشان کشیدند و بدین ترتیب شاهد رونمایی انواع از خودرو‌های جذاب‌ بودیم. برای مشاهده‌ی تمامی اخبار مربوط به این رویداد بسیار مهم و جذاب، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نمایشگاه سالانهی خودروی ژنو علاوه بر جایگاه بالای خود در این زمینه، به دلیل حضور طیف انبوهی از خودروسازان جهت معرفی محصولات سوپراسپرت و لوکس، جذابیت زیادی نیز به همراه دارد. این نمایشگاه در سال 2016، نقطه‌ی عطفی در صنعت خودروسازی بود؛ خودروهای بسیاری خاصی در این رویداد معرفی شدند که چندین سال از معرفی و عرضه‌ی نسل قبلی آنها می‌گذرد. بوگاتی کایرون نامدارترین سوپراسپرت‌ معرفی شده در نمایشگاه ژنو بود که جایگزین ابرخودرو‌ی ویرون شد. بوگاتی خودروی ویرون را در سال ۲۰۰۶ معرفی کرده بود و حال پس از ۱۰ سال جایگزین آن را به بازار فرستاد. استون مارتین نیز پرچمدار جدید خود را با نام DB11 معرفی کرد تا DB9 پس از ۱۲ سال بازنشسته شود.

علاقه‌مندان به سوپراسپرت‌ها روز‌های بسیار جذابی را در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ گذراندند. زیرا علاوه بر خودرو‌های مذکور، کوینیگزگ رگرا به عنوان قدرتمند‌ترین خودروی هیبریدی جهان با ۱۵۰۰ اسب بخار، لامبورگینی سنتناریو برای زنده کردن یاد و خاطره‌ی فروچیو لامبورگینی موسس فقید این شرکت به مناسبت صدمین سالگرد تولد وی، نسخه‌ی قدرتمند‌تری از پاگانی با نام هوایرا BC و نسل جدید سوپراسپرت آرش با ۲۰۰۰ اسب بخار، تعدادی از محصولات جذاب معرفی شده بودند.

نمایشگاه ژنو 2016 همچنین محل ایده‌آلی برای معرفی خودرو‌های لوکس نیز است. به همین دلیل برند‌های نامدار مرسدس بنز، بی‌ام‌و، بنتلی و لکسوس نیز از جدید‌ترین محصولات خود در این رویداد رونمایی کردند. در نهایت نیز انواع متنوعی از خودرو‌های مفهومی و آماده‌ی تولید در کلاس‌های گوناگون و از برند‌های مختلف خودروسازی، در این نمایشگاه معرفی شدند. با پایان یافتن زمان مقرر کنفرانس تولیدکنندگان، نمایشگاه ۱۰ روز آینده‌ را پذیرای بازدید عموم خواهد بود. 

زومیت به دلیل اهمیت بالای نمایشگاه خودروی ژنو سعی بر پوشش گسترده‌ی اخبار این رویداد داشت؛ اگر در چند روز اخیر موفق به دنبال کردن اخبار بزرگترین رویداد خودرویی در سال ۲۰۱۶ نشدید، در ادامه می‌توانید تمامی اخبار نمایشگاه ژنو 2016 را مطالعه کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات