افزایش تولید مرسدس‌های AMG تا پایان امسال

پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس بنز و AMG، بخش اسپرت و تیونینگ این شرکت، به خوبی برای تمامی علاقه‌مندان به صنعت خودرو شناخته شده است. طبق اخبار منتشر شده، مرسدس بنز قصد افزایش تنوع و تولید خودرو‌های اسپرت خود تحت این برند را دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدیرعامل بخش AMG کمپانی مرسدس بنز که وظیفه‌ی تولید اتومبیل‌های اسپرت و قدرتمند این شرکت را برعهده دارد، از آماده کردن AMG‌ برای افزایش فعالیت در سطح جهانی سخن گفت.

توبیاس موئرز

توبیاس موئرز٬ مدیرعامل مرسدس AMG طی مصاحبه‌ای در نمایشگاه خودرو نیویورک اظهار داشت:

فروش جهانی خودروهای AMG در سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و به ۶۸۸۷۵ دستگاه رسیده است. در حال حاضر تصمیم داریم که تا پایان سال، تنوع خود را در ۴۸ مدل مختلف گسترش دهیم.

طبق گفته‌های موئرز می‌توان این برداشت را داشت که مرسدس بنز و AMG در حال آماده‌سازی ۱۰ خودروی جدید هستند تا انواع مدل‌های خود را از ۳۸ به ۴۸ دستکاه برسند.

موئرز هم‌چنین افزود: 

شرکت مرسدس بنز فروشندگان و معامله‌کنندگان را بر آن داشته است تا جاهایی را به برپایی نمایشگاه AMG اختصاص دهند و این می‌تواند سرِآغاز بررسی ایده‌ی فروشگاه‌های مستقل AMG باشد. برپایی نمایشگاه‌های مستقل AMG در سرتاسر دنیا امری شدنی و عملی است. در اولین قدم برآنیم تا در ژاپن نمایشگاهی دایر کنیم و برای برپایی آن در استرالیا هم گفتگوهایی انجام شده است.

دیتمار اکسلر مدیر عامل بخش آمریکای شمالی مرسدس بنز نیز در خصوص افزایش فعالیت AMG اظهار داشت:

مرسدس بنز بخش AMG را بسیار مفید و پرسود می‌داند و می‌خواهد قابلیت‌های آن را به حداکثر خود افزایش دهد. با ارزیابی خودروهای AMG در چند سال گذشته، مرسدس بنز به این نتیجه رسیده‌ است که این محصولان فوق‌العاده‌ هستند. عملکرد آنها بی‌نظیر است بنابراین برای بازاریابی آنها مشکل خاصی نخواهیم داشت.
دیتمار اکسلر

وی هم‌چنین افزود که حدود ۱۲ فروشنده در ایالات متحده با دیدگاهی مشخص و به صورت مستقل، مکان‌هایی را به نمایشگاه خودروی AMG اختصاص داده‌اند. مرسدس امیدوار است که فروشندگانی که فروش بالایی در انواع مدل‌های AMG دارند نیز همین اقدام را انجام دهند.

دیتمار اکسلر در خصوص تعداد نمایندگان فروش AMG‌ نیز گفت:

فکر نمی‌کنم که داشتن بیش از ۱۰۰ نماینده‌ی فروش چندان معقول باشد. این مسئله‌ای خودخواسته و اختیاری است. اگر فروشندگان دوست دارند در این امر مشارکت داشته باشند، ما حاضر به همکاری با آنها هستیم. در واقع دوست نداریم که فروشندگان را مجبور به انجام کاری کنیم. برای بسیاری از آنها، این مسئله معقول و منطقی خواهد بود.
بی ام و مرسدس بنز

محصولات سری AMG‌ مرسدس بنز همواره جز پرطرفدار‌ترین نمونه‌های موجود در سطح جهان بودند. حال با توجه به افزایش فعالیت این‌ سری، علاقه‌مندان به خودرو‌های اسپرت به خصوص مدل‌های AMG، روز‌های خوبی را تجربه خواهند کرد. حال باید منتظر ماند و دید که اصلی‌ترین رقیب AMG، سری ام پاور (M Power) بی‌ام‌و چه برنامه‌هایی برای حفظ و افزایش بازار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات