۵ هدست واقعیت مجازی با قیمت کمتر از ۹۹ دلار

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
مطالعه 5 دقیقه
با گسترش هدست‌های واقعیت مجازی، شاهد تنوع زیاد و قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به قبل در این حوزه هستیم. در ادامه به معرفی ۵ هدست واقعیت مجازی اندرویدی با قیمت زیر ۹۹ دلار می‌پردازیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هدست‌های واقعیت مجازی در حال گسترش در بازار هستند. بدون شک طرفداران اندروید از شنیدن این که گزینه‌های زیادی در زمینه‌ هدست‌های واقعیت مجازی اندرویدی برای آن‌ها وجود دارد که از قضا قیمت مناسبی هم دارند، خشنود می‌شوند. در ادامه ۵ هدست واقعیت مجازی اندرویدی را که قیمت زیر ۱۰۰ دلار دارند با هم مرور می‌کنیم. 

Gear VR با قیمت ۹۹ دلار 

هدست واقعیت مجازی سامسونگ با جدیدترین گوشی‌های هوشمند ساخت این شرکت یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سازگار است و از طرفی با پرچمداران سال قبل این شرکت نیز مانند گلکسی نوت ۵، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج کار می‌کند.

Gear VR

این هدست فقط با گوشی‌های سامسونگ سازگار بوده و طراحی سبک آن به این مفهوم است که بازی کردن با آن به مدت طولانی چندان باعث اذیت شما نمی‌شود. داخل این هدست بخوبی با فوم پوشیده شده تا هنگامی که آن را روی سر خود می‌گذارید چندان بینی و سر شما را اذیت نکند. 

قیمت Gear VR‌ کمتر از ۱۰۰ دلار است و با این مبلغ پول شما صاحب یک هدست واقعیت مجازی با کیفیت ساخت بالا و دکمه‌های فیزیکی می‌شوید؛ چیزی که بسیاری از رقبای Gear VR ارائه نمی‌کنند. برای آشنایی بیشتر با هدست واقعیت مجازی سامسونگ نگاه نزدیک زومیت به Gear VR‌ سامسونگ را از دست ندهید.

Freefly با قیمت ۷۹ دلار

این هدست واقعیت مجازی هم از گوشی‌های هوشمند مینی و هم فبلت‌های جدید بازار پشتیبانی می‌کند و به لطف کنترلر اختصاصی خود تجربه‌ی جدیدی را به دنیای بازی‌های واقعیت مجازی آورده است. 

freefly

 کنترلر وایرلس Glide‌ که اندازه‌ی انگشت شست شما است به جوی استیک کوچکی مجهز است که به گیمرها کمک می‌کند تا هنگامی که با نگاه خود در حال حرکت در بازی هستند، با دست خود هم کنترل برخی موارد را در دست داشته باشند. حالا به لطف این کنترلر فرار کردن از دست زامبی‌ها، هدایت هواپیماها و البته فرار از یک خانه ارواح، لذت‌ بخش‌تر است.

با توجه به این که این هدست به خوبی با چرم پوشیده شده، به سر کردن آن راحت و نرم است. علاوه بر این یکی از ویژگی‌های خوب این هدست واقعیت مجازی قرارگیری گوشی هوشمند اندرویدی شما در آن است که با توجه به مکانیزمی که طراحی شده، چندین پد فوم این گوشی را احاطه کرده و اجازه‌ی سر خوردن به گوشی نمی‌دهند. اگر بدنبال یک هدست واقعیت مجازی با کیفیت ساخت بالا و البته دارای یک کنترلر بلوتوثی هستید، شاید Freefly گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. 

Innori با قیمت ۳۳.۹۹ دلار

هدست واقعیت مجازی Innori‌ دارای قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به دو مورد دیگری است که در بالا ذکر شد. این هدست بندهای قابل تنظیمی دارد که به کمک آن می توانید بهترین زاویه‌ی دید را داشته باشید؛ ضمن این که از گوشی‌های هوشمندی تا ۵.۷ اینچ نیز پشتیبانی می‌کند.

Innori

 هدست واقعیت مجازی اندرویدی Innori با ۲ لنز با کیفیت بالا عرضه می‌شود و زاویه‌ی دید ۹۸ درجه‌ای را برای کاربر ممکن می‌سازد. یک دستمال تمیز کردن رایگان نیز به همراه این هدست ارائه می‌شود و قرار دادن گوشی‌ هوشمند در آن نیز بسیار ساده است. قیمت این هدست واقعیت مجازی نسبت به قابلیت‌هایش بسیار مناسب است. 

Homido mini با قیمت ۱۷ دلار

هومیدو مینی به نوعی یک هدست واقعیت مجازی منحصر بفرد است. شما می‌توانید به راحتی این هدست را تا کنید و درون جیب خود بگذارید. هومیدو پیش از این هدست‌های واقعیت مجازی شبیه به Innori‌ را تولید کرده بود؛ اما این بار به سراغ طرحی به شکل دو لنز رفته که از گوشی هوشمند آویزان هستند. 

Homido mini

اگرچه این هدست واقعیت مجازی دقیقا همان تجربه‌ی کاربری سایر هدست‌های واقعیت مجازی را به شما نمی‌دهد، با این حال بعنوان یک گزینه‌ی ارزان‌قیمت مناسب به نظر می‌رسد. صدها نرم‌افزار در پلی استور وجود دارد و خود هومیدو نیز نرم‌افزار هاب مخصوص به خود را برای تجربه بازی‌های بهتر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

Cardboard با قیمت ۱۵ دلار

برای ورود به دنیای هدست‌های واقعیت مجازی اندرویدی شاید بهترین گزینه‌ی کاردبورد گوگل باشد. کاردبورد هدستی است که هیجان حول بازی‌های واقعیت مجازی را بیشتر از قبل کرد و گزینه‌ی خوبی در بین هدست‌های جدید محسوب می‌شود. 

کاردبورد گوگل

اگر کاردبورد گوگل را بخرید، این شانس را دارید که هدست خودتان را بسازید. اگرچه برخی از فروشندگان کاردبورد را به صورت از قبل مونتاژ شده می‌فروشند، ولی برخی از کاردبوردها هم قابلیت تنظیم توسط خود خریدار را دارند. اگر کاربورد خود را به خوبی بسازید، طول عمر بالایی خواهد داشت. 

آیا هدست واقعیت مجازی دیگری که قیمت زیر ۱۰۰ دلار داشته باشد، می‌شناسید؟ نظر شما در مورد بازی‌های واقعیت مجازی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات