مهم‌ترین اتفاقات نمایشگاه خودروی نیویورک 2016

شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 با شرکت گسترده‌ی تولیدکنندگان خودرو، به خصوص فعالان آمریکایی این صنعت همراه بود. در صورتی که در روز‌های گذشته موفق به دنبال کردن اخبار این رویداد خودرویی نشدید، در ادامه می‌توانید مهم‌ترین اتفاقات نمایشگاه مذکور را مطالعه کنید.
تبلیغات

نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۶ که یکی از سه رویداد بزرگ صنعت خودروی ایالات متحده است،  از ۴ فروردین ماه (۲۳ مارس) به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و پس از ۳ روز کنفرانس اختصاصی و نمایش خودرو‌ها برای کارشناسان و نشریات خودرویی، تا ۱۵ فرودین (۳ آوریل) میزبان عموم است. 

شرکت‌های معتبر سرتاسر جهان به خصوص برند‌های آمریکایی حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند؛ شورولت، جیپ و لینکلن با ارایه محصولات متعدد، پس از مدت‌ها خودی نشان دادند. مرسدس بنز و فولکس واگن نیز از چند خودروی مختلف رونمایی کردند. شرکت‌های کره‌ای نیز حضور فعالی در این رویداد داشتند؛ کیا از هیوندای هر دو محصولاتی در رده‌ی لوکس بازار رونمایی کردند. 

علاقه‌مندان به خودرو‌های اسپرت و سوپراسپرت‌ها نیز نمایشگاه جذابی را شاهد بودند. نیسان GT-R، آئودی R8‌ اسپایدر و تویوتا 86 برخی از خودروهای معرفی شده در این کلاس هستند. تمامی موارد مذکور دست به دست هم دادند تا نمایشگاه نیویورک 2016 را به رویدادی جذاب برای عاشقان خودرو تبدیل کنند. در ادامه می‌توانید اخبار این نمایشگاه را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات