نظرسنجی: گلکسی اس 7 یا اس 7 اج؛ کدامیک را ترجیح می‌دهید؟

شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج پرچمداران امسال سامسونگ هستند که ماه گذشته معرفی شدند. گلکسی اس ۷ همانند اس ۶ صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی دارد و ظاهر آن نیز به غیر از موارد جزئی و البته مهم تغییر چندانی نکرده؛ از طرفی گلکسی اس ۷ اج نیز زبان طراحی مشابه گلکسی اس ۶ اج را دارد، اما باتری و البته صفحه‌نمایش آن بزرگ‌تر است. اما سوال اصلی اینجا است که کدام گوشی، گوشی هوشمند بهتری است؟
تبلیغات

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نسبت به نسل‌ قبلی خود شاید در ظاهر تغییر زیادی نکرده باشند، اما افزایش ضخامت با این که شاید در ظاهر نکته‌ی منفی باشد، از دید بسیاری تغییری مثبت است؛ چرا که علاوه بر اینکه باعث حذف برآمدگی دوربین شده، حجم باتری نیز افزایش یافته تا بالاخره سامسونگ به حرف کاربران خود گوشی کرده باشد.

مقاله‌های مرتبط:

    البته علاوه بر ضخامت، تغییراتی مثل ضد آب و گرد و غبار بودن دو گوشی در کنار بازگشت دوباره‌ی درگاه افزایش حافظه، همگی مواردی هستند که نمی‌توان از آنها به راحتی گذر کرد. گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در حال حاضر نیز گوشی‌های قدرتمندی هستند؛ اما گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج علاوه بر ۴ گیگابایت رم دارای پردازنده‌ی قدرتمند اکسینوس ۸۸۹۰ نیز هستند تا به جمع قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در حال حاضر بپیوندند.

    با این اوصاف سوالی که پیش می‌آید این است که کدام گوشی در واقع پرچمدار اصلی سامسونگ است؟ نظر شما چیست؟ کدام گوشی را ترجیح می‌دهید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات