شورولت کامارو ZL1 روباز معرفی شد

شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شورولت امسال نمایش فوق‌العاده‌ای در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ داشت. این شرکت پس از معرفی نسخه‌ی قدرتمند ZL1، با معرفی نمونه‌ی روباز این خودرو همگی را شگفت‌زده کرد. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین مدل کامارو، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقات درگ با خودرویی روباز هستید، شورولت خودرویی ویژه برای شما دارد. بعد از خودنمایی کامارو ZL1 کوپه ۶۴۰ اسب بخاری در نمایشگاه نیویورک، شورولت در کمال شگفتی کارشناسان و به دور از هرگونه پیش‌بینی، نمونه‌ی روباز این خودرو را نیز معرفی کرد.

شورولت جزئیات زیادی از کامارو ZL1 روباز را منتشر نکرده است؛ ولی این خودرو همانند نسخه کوپه، از پیشرانه سوپرشارژ شده‌ی هشت سیلندری بهره می‌برد که به جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۱۰ سرعته خودکار متصل شده است. انتظار می‎رود که مشخصات عملکردی نسخه کوپه و روباز شباهت زیادی به یکدیگر داشته باشند؛ زیرا طبق اعلام شورولت تمایزهای بسیار کوچکی تنها در سازه‌ی خودرو ایجاد شده است. این بدان معنا است که تفاوت زیادی در وزن خودروها مشاهده نمی‌شود و بدین ترتیب توان حرکتی هر دو مدل، شباهت زیادی به یکدیگر دارد.

هنوز جزئیات کافی از عملکرد خودرو در دست نیست، اما به دلیل کاربرد احتمالی پیشرانه‌ی کادیلاک CTS-V در کامارو ZL1 روباز، این خودرو باید سریع‌تر از تمامی خودروهای روباز موجود در بازار باشد.

نظر شما در رابطه با شورولت کامارو ZL1‌ چیست؟ آیا آن را به نمونه‌ی کوپه‌ی این خودرو ترجیح می‌دهید؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با نمایشگاه خودرو نیویورک به صفحه‌ی نمایشگاه خودرو نیویورک 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات