اطلاع از وضعیت ترافیک جاده ها و راه‌ های ایران به صورت آنلاین با اپلیکیشن «نقشه گرافیکی ترافیک ایران»

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سفرهای نوروزی رو به اتمام است و جاده‌ها پرترافیک‌‌تر از همیشه شده‌اند. اگر قصد بازگشت از سفر داشته و می‌خواهید از وضعیت ترافیکی جاده‌ها و راه‌های در دسترس کشور به صورت لحظه‌ای و آنلاین اطلاع پیدا کنید با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی کشور در حال حاضر شلوغ‌تر و پرترافیک‌تر هستند چرا که سفرهای نوروزی در حال اتمام هستند و بسیاری قصد بازگشت به خانه‌های خود را دارند. اما سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این امکان را برای مسافران نوروزی فراهم کرده تا با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل به صورت لحظه‌ای از وضعیت ترافیک جاده‌ها مطلع شوند.

البته این اپلیکیشن سایر ویژگی‌ها مانند امکان تماشای آنلاین راه‌ها از طریف دوربین‌ها پلیس را نیز دارد که به نوعی آن را به اپلیکیشنی کامل تبدیل کرده است. کافی است در صفحه‌ی اول اپلیکیشن، گزینه‌ی نقشه گرافیکی ترافیک را انتخاب کرده و با انتخاب استان موردنظرتان از وضعیت ترافیکی لحظه‌ای آن استان مطلع شوید.

اپلیکیشن ترافیک یران

می‌توانید اپلیکیشن کاربردی « نقشه گرافیکی ترافیک ایران» را برای گوشی اندرویدی یا آیفون خود از لینک‌های زیر دانلود کنید. برای استفاده از نسخه‌ی وب این سرویس نیز می‌توانید به وبسایت ترافیک آنلاین جاده‌ها مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات