استعلام خلافی و نمره منفی با اپلیکیشن "خلافی و جدول جرایم" - زوم اپ

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
"خلافی و جدول جرایم" اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید اطلاعات و ابزارهای جامعی درباره‌ی تخلف‌های رانندگی و آگاهی از خلافی خودرو را در اختیار داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

خلافی، جریمه، نمره‌ی منفی و ... کلماتی هستند که اگر گواهینامه و تجربه‌ی رانندگی را داشته باشید قطعا با آن‌ها سروکار داشته‌اید. اگر شما هم در طول دوران رانندگی خود مرتکب تخلفی حتی به طور ناخواسته شده باشید مجبور به پرداخت مبلغ‌های تعیین شده‌ای خواهید بود که برای هر تخلف مشخص شده است. جدا از جریمه‌هایی که به صورت حضوری و توسط پلیس به راننده تحویل داده می‌شوند، موارد دیگری همچون ثبت تخلف توسط دوربین وجود دارد که به صورت هوشمند در سیستم الکترونیکی پلیس ثبت می‌شود و در آینده‌ای نزدیک، قبض آن برای راننده ارسال خواهد شد. این نوع جریمه‌ها معمولا از شانس بیشتری برای فراموشی در پرداخت برخوردارند از همین رو بهتر است تا رانندگان در مواقع مختلف با استعلام خلافی خودرو، از جریمه‌های پرداخت نشده آگاه شوند و از انباشت آن‌ها و تشکیل مبالغ سنگین جلوگیری کنند. "خلافی و جدول جرایم" اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید توسط گوشی همراه خود، به استعلام خلافی بپردازید و از مبلغ، دلیل و جزئیات جریمه‌ها باخبر شوید.

استعلام خلافی خودرو تنها بخشی از امکانات جامع این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. شما علاوه بر آنکه می‌توانید به صورت اینترنتی یا پیامکی خلافی خودروی خود را استعلام کنید، قادر خواهید بود تا قبض خلافی شامل شناسه قبض، شناسه پرداخت و میزان مبلغ را نیز دریافت کرده و برای پرداخت آن اقدام کنید. توسط درگاه پرداخت امن موجود در "خلافی و جدول جرایم" می‌توانید قبوض خلافی خودروی خود را به آسانی چند لمس پرداخت کنید. البته لازم به ذکر است که پرداخت توسط درگاه آنلاین انجام می‌شود و برای انجام عملیات، وصل بودن ارتباط اینترنتی ضروری خواهد بود. توسط بخش جدول جرایم نیز می‌توانید لیستی کامل از تخلف‌ها و میزان جریمه‌ی مشخص شده برای هرکدام را مشاهده کنید تا با آگاهی بیشتری به انجام رانندگی بپردازید. نمره‌ی منفی خودرو نیز توسط این اپلیکیشن قابل پیگیری خواهد بود و می‌توانید با استفاده از بخش مخصوص به این امر، نمره‌ی خلافی را در کسری از ثانیه دریافت کنید. جدول نمرات منفی نیز برای ماشین‌های سبک و سنگین تهیه شده است تا با مطالعه‌ی آن بتوانید از میزان و چگونگی اعمال نمرات منفی با خبر شوید.

نکته‌ای که در پایان باید به آن اشاره کرد هزینه بر بودن پیامکی است که توسط این اپلیکیشن به سامانه‌ی خلافی‌ها ارسال می‌شود بنابراین بهتر است در صورت تاخیر در دریافت پیامک از ارسال مکرر درخواست استعلام خودداری کنید و منتظر دریافت نتیجه بمانید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • رابط کاربری جذاب و گویا
  • دارا بودن جدولی کامل از تخلف‌ها و جریمه ها
  • حجم بسیار کم (کمتر از 2 مگابایت)

نکات منفی

  • نکته‌ی خاصی مشاهده نشد

دانلود اپلیکیشن

دانلود از مایکت

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات