ساعت گیر اس 2 این ماه از آیفون پشتیبانی می‌کند

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ که یکی از ساعت‌های موفق بازار به شمار می‌رود قرار است از این ماه توسط کاربران آیفون نیز قابل استفاده باشد. این بدین معنی است که ساعت تایزنی سامسونگ با آیفون جفت خواهد شد و امکان همگام کردن اطلاعات بین این دو ابزار فراهم می‌شود.
تبلیغات

ساعت هوشمند گیر اس 2 تنها به گوشی‌های اندرویدی متصل می‌شد و از این رو کاربران آیفون قادر به استفاده از آن نبودند. سامسونگ شهریورماه و در CES 2016 وعده داد که پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS در ساعت Gear S2 فراهم خواهد شد. حال به نظر می‌رسد که مشکلات سر راه این اتصال برطرف شده است و به زودی شاهد ارائه‌ی بروز رسانی مربوط به آن خواهیم بود.

براساس این گزارش، سامسونگ تا انتهای ماه مارچ، بروز رسانی جدید را منتشر خواهد کرد و علاوه بر یک اپلیکیشن به نام Gear Manager را برای سیستم‌عامل iOS ارائه خواهد کرد تا کاربران آیفون بتوانند ساعت گیر اس ۲ را از طریق آن اپلیکیشن کنترل کنند.

هنوز اطلاعات بیشتری در این باره ارائه نشده است و شاید سامسونگ بخواهد به همراه این بروز رسانی امکانات نرم‌افزاری تازه‌ای را به ساعت خود اضافه کند. همچنین این امکان وجود دارد که بعضی از قابلیت‌های ساعت هوشمند سامسونگ به آیفون منتقل نشود به عنوان مثال احتمالا استفاده از سیستم پرداختِ Samsung Pay در آیفون وجود نخواهد داشت.

پیش از این گفته شده بود که بسته‌ بروزرسانی گیر اس ۲ برای پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS، نیمه‌ی اول ژانویه ارائه خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و حالا باید منتظر ماند و دید این بار سامسونگ می‌تواند در ماه مارچ این پشتیبانی مهم را به ساعت هوشمند خود اضافه کند یا خیر.

اگر مایل هستید تا با ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ بیشتر آشنا شوید بررسی زومیت از ساعت گیر اس 2 را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات