بروزرسانی بزرگی برای مرورگر فایل ویندوز 10 در راه است

یک‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
فایل اکسپلورر که قبلا ویندوز اکسپلورر خوانده می‌شد، به شما اجازه می‌دهد تا با فایل‌ها در کامپیوتر خود کار کنید. این بخش از ویندوز به همراه نسخه‌ی ۷ سیستم‌عامل مایکروسافت تغییر کرده بود و حالا به نظر می‌رسد ردموندی‌ها بار دیگر قصد دارند تغییرات بزرگی را در فایل اکسپلورر ایجاد کنند.
تبلیغات

فایل اکسپلورر ویندوز شاید با بیش از یک میلیارد کاربر، پراستفاده‌ترین بخش ویندوز باشد. این بخش آخرین تغییر محسوس را به همراه ویندوز ۷ به خود دید که به کاربر اجازه می‌داد تا فایل‌ها را کپی کرده، فولدر جدید بسازد، آنها را زیپ کرده یا ایمیل کند و حتی نحوه‌ی نمایش فایل‌ها را نیز عوض کند.

اما این بخش برای صفحات نمایش لمسی بهبود نیافته و کار با آن توسط دستگاه‌هایی مانند سرفیس پرو ۴ بعضا مشکلاتی را به همراه دارد. به همراه ویندوز ۱۰، مایکروسافت اپلیکیشن OneDrive را حذف کرد؛ بنابراین هیچ روش رسمی برای مرور فایل‌های محلی وجود ندارد.

مایکروسافت از این مشکل آگاهی دارد و پیتر اسکیلمن، مدیر هسته‌ی UX ویندوز نیز گفته است که در حال کار بر روی تغییرات اساسی در بخش فایل اکسپلورر هستند. البته وی در مورد زمان عرضه‌ی این بروزرسانی اطلاعاتی نداده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات