قیمت ماژول‌های ال جی جی 5 مشخص شد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
حدود ۴ هفته پیش بود که کمپانی ال‌جی در نمایشگاه MWC شهر بارسلون از گوشی پرچمدار خود با نام جی 5 رونمایی کرد. این گوشی دارای باتری جداشدنی در انتهای خود است. ال‌جی به همراه این گوشی، لوازم جانبی جالبی نیز معرفی کرد که با نام ال‌جی و دوستان (LG and Friends) شناخته می‌شوند. دیروز قیمت این محصولات در کره جنوبی تعیین شد.
تبلیغات

کمپانی ال‌جی، در نمایشگاه MWC شهر بارسلون از گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود رونمایی کرد. این گوشی جی ۵ نام داشته و دارای بدنه‌ای فلزی، دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت و باتری قابل جدا شدن از زیر گوشی است که این ویژگی آخر توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. در کنار این گوشی هوشمند، لوازم جانبی مختلفی معرفی شدند که همگی با جدا شدن قسمت پایینی گوشی به آن متصل می‌شوند. بنابر این با وجود بدنه فلزی، مزیت قابل تعویض بودن باتری در این گوشی هنوز حفظ شده است. می‌توان باتری‌های حجیم‌تر و یا قطعاتی برای بهبود کارکرد دوربین را از این طریق به گوشی متصل کرد. این محصولات با نام ال‌جی و دوستان به جهانیان معرفی شدند.در زمان رونمایی گوشی، قیمت این قطعات معلوم نبود، اما کمپانی ال‌جی اعلام کرد این محصولات دارای برچسب قیمتی کاملا منطقی خواهند بود. دیروز ال‌جی کره به صورت رسمی قیمت این قطعات ماژولار را با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی رسمی برای بازار کره مشخص کرد. باتری اضافی محصول با قیمت ۳۵ دلار، ماژول کاربردی دوربین دارای باتری اضافی حدود ۸۵ دلار و ماژول دارای چیپ‌های افزایش صدا حدود ۱۶۰ دلار قیمت گذاری شد.

ماژول‌های ال‌جی جی ۵

گرچه هنوز معلوم نیست که در بازارهای سایر نقاط جهان این قطعات با چه قیمتی ارائه خواهند شد، اما قیمت‌های اعلام شده در کره جنوبی موجب دقیق‌تر شدن پیش‌بینی‌ها برای قیمت‌ این قطعات در بازارهای سایر نقاط جهان شده است. با توجه به سابقه کمپانی ال‌جی در برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی برای محصولات خود از جمله گوشی ال‌جی جی ۴ در سراسر جهان، ممکن است این بار نیز این کمپانی ظرف چند ماه آینده کمپین‌هایی تبلیغاتی برای معرفی هرچه بیشتر این محصولات در سراسر دنیا برگزار کند. ال‌جی دو روز پیش اعلام کرد که به زودی کنفرانس توسعه‌دهندگان محصولات خود را برگزار خواهد کرد. هدف این کنفرانس، تشویق تولیدکنندگان مختلف لوازم جانبی به طراحی و ساخت ماژول‌های خلاقانه بیشتر برای استفاده در کنار ال‌جی جی ۵ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات