DxOMark: گلکسی اس 7 بهترین دوربین در بین گوشی‌ های هوشمند را دارد

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
دوربین گلکسی اس 7 از لحاظ تعداد پیکسل‌ها افت داشته و به ۱۲ مگاپیکسل رسیده، اما از دید سایت DxOMark این موضوع نه تنها موجب افت کیفیت دوربین این گوشی نشده، بلکه نتایج آزمایش‌ها آن را در بالاترین سطح بین کل گوشی‌های هوشمند قرار داده است.
تبلیغات

سامسونگ و پرچمدارانش همواره از لحاظ عملکرد دوربین بسیار خوب عمل کرده و محصولات این شرکت همیشه دوربین‌های بسیار خوبی داشته‌اند. حالا از دید وبسایت معتبر DxOMark گلکسی اس ۷ اج بهترین دوربین را در بین گوشی‌های هوشمند دارد. این وبسایت دوربین گلکسی اس ۷ اج را از لحاظ سرعت فوکوس خودکار، حفظ جزئیات در نور کم، نویز بسیار کم در تصاویر و ویویوها و عملکرد بسیار خوب فلش تحسین کرده و امتیاز ۸۸ را برای آن در نظر گرفته است.

با این حال دوربین گوشی‌های هوشمند بی‌نقص نبوده و گلکسی اس ۷ اج در زیر نور تنگستن هاله‌ی زرد رنگ داشته و همچنین بخش‌های روشن در صحنه‌هایی با داینامیک رنج بالا، دارای اشکال هستند. به علاوه ویدیوها در روشنایی کم دارای بخش‌های غیرطبیعی و به ظاهر مصنوعی است.

سامسونگ از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.7 در گوشی خود استفاده کرده که دارای تثبیت‌گر تصاویر نوری، فلش دوگانه و فوکوس خودکار است. این دوربین از ویژگی‌هایی مانند پاناروما، HDR خودکار، تشخیص چهره، فوکوس لمسی و تگ‌های جغرافیایی نیز پشتیبانی می‌کند.

پیش از گلکسی اس ۷، دوربین اکسپریا زد ۵ عنوان بهترین را از DxOMark کسب کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات