پازل: آخرین پازل سال ۱۳۹۴

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با آخرین قسمت از سری «پـازل» در سال ۱۳۹۴ همراه ما باشید.
تبلیغات

یک سال دیگر هر هفته با یک پازل میزبان شما کاربران گرامی بودیم. سری «پازل» به صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. آخرین قسمت از سری «پازل» در سال ۱۳۹۴ شامل پاسخ معمای صد و سی‌ و یکم است. به دلیل تعطیلات سال نو، پازل به مدت ۲ هفته برگزار می‌شود و از هفته‌ی سوم مجددا با سری جدید پازل باز خواهیم گذشت.

ضمن عرض تبریک نوروز باستانی و فرارسیدن سال ۱۳۹۵ از شما دعوت می‌کنیم با زومیت همراه باشید.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش بود.

ابتدا اعداد هر خط را به سه دسته دو‌تایی تقسیم نموده و حاصل‌ضرب اعداد هر دسته را در زیر آنها می‌نویسیم. به این صورت خط بعد سری ایجاد می‌شود.

با توجه به همین توضیح، به این نتیجه می‌رسیم که پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۳ یعنی عدد ۸۰۸ است. لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و سی‌ و یکم زومیت» عبارتند از:

آقای مرتضی شعرآبادی، ۲۱ ساله از  یزد، دانشجوی کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی-درمانیآقای کیهان کامیار، ۲۲ ساله از  اصفهان، دانشجوی کارشناسی فناوری اطلاعات (IT)

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر یک از برندگان، یک دستگاه اسپیکر بی‌سیم SUPERSONIC-S اندرومدیا اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر دو برنده تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

توضیح: این آخرین قسمت سری اول پازل است. با توجه به فرا رسیدن سال نو، تا پایان تعطیلات نوروزی، پازل منتشر نخواهد شد. زومیت از هفته‌ی سوم فروردین با سری جدید «پـازل» در کنار شما خواهد بود.

برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره‌ی این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات