هواوی آنر ایکس 3 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
هواوی آنر ایکس ۳ تبلت جدید هواوی است که گفته می‌شد در کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌شود "اما آن خبر صحت نداشت و حال شاهد تاییدیه‌ی TENAA برای این محصول هستیم.
تبلیغات

تا پیش از کنگره جهانی موبایل اخبار بسیار زیادی منتشر شدند که حکایت از این داشتند هواوی تصمیم دارد نسخه‌ی جدید آنر X2 را معرفی کند؛ اما این اتفاق نیفتاد و حال شاهد دریافت تاییدیه‌ی TENAA برای این محصول هستیم که هواوی آنر X3 نام دارد. نکته‌ی جالب در خصوص این تبلت به‌ نمایشگر ۷ اینچی آن مربوط می‌شود که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. پردازش‌های این محصول توسط پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ انجام می‌شود که هسته‌های آن فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز را ارائه می‌دهند. این تبلت از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

هواوی آنر ایکس 3
هواوی آنر ایکس 3

نکته‌ی دوست‌داشتنی دیگر در خصوص این محصول حضور سنسور اثر انگشت در آن است که در کناره دستگاه و زیر دکمه‌ی پاور قرار گرفته است. این در حالی است که کمپانی‌ها اغلب در محصولات اخیرشان سنسور اثر انگشت را در بخش جلویی یا پشتی قرار داده‌اند.

هواوی آنر ایکس 3
هواوی آنر ایکس 3

هواوی Honor X3 به‌صورت پیش‌فرض از نسخه‌ی ۵.۱ اندروید استفاده می‌کند. دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسلی است و در بخش جلویی آن نیز شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی هستیم. باتری این تبلت نیز ۴۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. البته شایعات حاکی از این هستند که مشخصات مذکور مربوط به‌نسخه پایه آنر ایکس ۳ است و نسخه‌ی قدرتمند آن مشخصات بهتری خواهد داشت. گفته می‌شود که نسخه‌ی قدرتمند این محصول از نمایشگر ۷ اینچی با وضوح 2K استفاده خواهد کرد و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده‌ی Kirin ۹۵۰ انجام خواهد شد که ۴ گیگابایت نیز حافظه‌ی رم دارد. البته این نسخه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

هواوی آنر ایکس 3
هواوی آنر ایکس 3

در خصوص قیمت آنر ایکس ۳ انتظار می‌رود که برای نسخه‌ی پایه شاهد قیمت ۱۹۹۹ یوهان (۳۰۹ دلار) و برای نسخه‌ی قدرتمند آن شاهد قیمت ۲۴۹۹ یوهان (۳۸۷ دلار) باشیم. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات