ال جی جی 5 از ۱۲ فروردین ۹۵ با باتری اضافی یا ماژول Cam Plus به طور رسمی وارد بازارهای جهانی می‌شود

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
ال جی تایید کرد که پرچمدار این شرکت یعنی جی 5 از ۱۲ فروردین ماه به طور رسمی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این گوشی به همراه باتری اضافی در آمریکا و در بازارهای دیگر به همراه ماژول Cam Plus عرضه خواهد شد.
تبلیغات

ال جی جی ۵ در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شد. این گوشی دارای طراحی ماژولار و باتری قابل تعویض است. این طراحی ماژولار ممکن است به عنوان یک ریسک باشد اما نوآوری خلاقانه‌ای نیز به شمار می‌رود. حتی ال‌جی برای ترغیب توسعه دهندگان، کنفرانسی برای توسعه‌ی ماژول‌های جی ۵ توسط سایر شرکت‌ها برگزار خواهد کرد.

حالا ال‌جی تایید کرده است که پرچمدار جدیدش را در روز ۱۲ فروردین ماه روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد کرد. با توجه به بازار عرضه، این گوشی به همراه باتری اضافی یا ماژول Cam Plus به فروش خواهد رسید. این لوازم جانبی ارزشی در حدود ۱۰۰ دلار خواهند داشت.

در آمریکا جی ۵ به همراه باتری اضافی و داک شارژ باتری به فروش خواهد رسید. همچنین کابل آداپتور میکرو USB نیز به همراه جی ۵ عرضه خواهد شد تا اجازه‌ی کار با این گوشی را بوسیله‌ی کابل‌های USB قدیمی به کاربر بدهد. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در ایران به همراه چه لوازم جانبی عرضه می‌شود اما روابط عمومی ال‌جی تایید کرده است که هر دو نسخه‌ی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اسنپدراگون ۶۵۲ جی‌ ۵ وارد ایران خواهند شد. برای اطلاع از تفاوت این دو نسخه به مطلب «دو نسخه جی 5 ال جی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ » مراجعه کنید.

قیمت این گوشی در سایت Bestbuy در حدود ۸۰۰ دلار است که به طور قطع می‌توان گفت که قیمت جهانی آن کمتر از این مقدار خواهد بود.

برای آن که اطلاعات بیشتری در مورد جی ۵ ال‌جی کسب کنید به مطلب «هر آنچه که باید در مورد ال‌جی جی 5 بدانید» مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات