آیفون 4 اینچی و انتشار تصاویر جدید از بسته‌بندی آن

پنج‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
آیفون ۴ اینچی که به احتمال زیاد آیفون SE نام خواهد داشت چند روز دیگر در مراسم رسمی اپل معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویر و اطلاعات مختلفی از این محصول جدید اپل منتشر شده که البته هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشدند. به تازگی تصویری در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت اپل چند روز دیگر مراسمی رسمی برای معرفی یک محصول ۴ اینچی به همراه آیپد پروی جدید ۹.۷ اینچی و بروزرسانی‌های جدید از اپل واچ برگزار خواهد کرد. به تازگی تصاویری در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به بسته‌بندی محصول جدید ۴ اینچی اپل است. این تصویر برخی از شایعات گفته شده پیرامون این محصول را تایید می‌کند.

همان طور که در تصویر مشخص است، نام SE برای این گوشی بر روی بسته‌بندی دیده می‌شود. مورد دیگر اشاره به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی است که گفته می‌شود آیفون SE نیز مانند آیفون ۶ و ۶ اس نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت. طبق اخبار و تصاویری که قبلا منتشر شده است، آیفون SE بسیار شبیه به آیفون ۵ اس خواهد بود و گفته می‌شود این گوشی برای به دست گرفتن دوباره‌ی بازار گوشی‌های کوچک عرضه خواهد شد. آیفون‌ SE در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری تیره، طلایی و صورتی (رزگلد) عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات