تماشا کنید: آیا نسخه‌ اکسینوس 8890 گلکسی اس 7 سریع‌‌تر از اسنپدراگون 820 است؟

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس 7 سامسونگ در دو نسخه‌ی دارای پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ روانه‌ی بازار شده است. زمانی که گوشی در دو نسخه عرضه شود همواره این سوال پیش می‌آید که کدامیک سریع‌تر است؟ در ادامه با زومیت همراه شوید تا تست سرعت دو نسخه‌ی گلکسی اس ۷ را تماشا کنید.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را در دو نسخه‌ی مختلف دارای پردازنده‌های متفاوت اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد. هر چند تست‌های بنچمارک‌ نشان از یکسان بودن قدرت پردازشی کلی این دو دارند اما ظاهرا پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ موجود روی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در حدود ۳۰ درصد بهتر از پردازنده‌ی گرافیکی مالی T880 است.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در تست بنچمارک انتوتو امتیاز ۱۳۶/۳۸۳ و اکسینوس ۸۸۹۰ امتیاز ۱۲۹/۸۶۵ را کسب کرده‌اند. اما بنچمارک‌ها همواره به معنای عملکرد بهتر در دنیای واقعی نیستند.

در ویدیوی زیر می‌توانید مقایسه‌ی عملکرد این دو نسخه را در دنیای واقعی ببینید:

دانلود ویدیو

ظاهرا پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ در اجرای اپلیکیشن‌ها و نیز رندر کردن ویدیوها بهتر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ عمل می‌کند. البته این موضوع می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد. پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ ساخت خود سامسونگ بوده و ممکن است این شرکت بهبودهایی را روی آن انجام داده باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات