وبگرد: با Code در هر سنی کدنویسی را یاد بگیرید

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زندگی در دوره‌ی دیجیتال نیازمند دانستن مهارت‌های دیجیتال است. اگر بخواهید کودکان خود را به شکلی پرورش دهید که بتوانند از فناوری بهترین استفاده را کنند، باید از همان دوران کودکی آن‌ها را با زاویه‌های گسترده و مفید اینترنت آشنا کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 یکی از ارزشمندترین بخش‌های دنیای فناوری، یادگیری نوشتن کد‌های برنامه‌نویسی و دانستن تک‌تک کد‌هایی است که توانسته‌اند به شکل نرم‌افزاری برنامه‌ها و بازی‌هایی که با آن‌ها درگیر هستیم را به نمایش درآورند.

وب‌سایت Code با پشتیبانی از زبان فارسی کمک می‌کند تا یک استودیوی برنامه‌نویسی عالی برای فرزندان خود راه‌اندازی کنید. این وب‌سایت علاوه بر دوره‌هایی که برای دانش آموزان برگزار می‌کند، همچنین می‌تواند آموزش‌ها و ابزار‌های مهم را در دور‌ه‌های مختلف برای شما برگزار کند.

از جمله دوره‌های یادگیری کدنویسی در وب‌سایت Code:

  • آموزش‌های متناسب با زبان انتخاب شده
  • آموزش جاوا اسکریپت
  • آموزش برای مبتدیان
  • آموزش کاغذی (برای کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند)
  • ابزار‌های آموزشی برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند
  • آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر
learn code

برای استفاده از این وب‌سایت، با باز کردن آن می‌توانید بخش‌های مخصوص آموزگاران، دانش آموزان یا ساعتی با کد را انتخاب کنید. البته برای جستجوی بهتر و آسان‌تر می‌توانید از بخش پایین زبان در حال نمایش وب‌سایت را روی «فارسی» قرار دهید. پس از آن در بخش استودیو‌ها می‌توانید نمونه کار‌هایی که تاکنون دانش آموزان با کد‌ها درست کرده‌اند را مشاهده کنید. برای شروع یادگیری نیز با کلیک روی گزینه «یادگیری را شروع کنید» می‌توانید دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و در بخش دلخواه یادگیری را شروع کنید.

learn code

برای شروع یادگیری کدنویسی وب‌سایت Code یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. نظر شما درباره وب‌سایت Code چیست؟

برای استفاده از این وبسایت به https://code.org/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات