تماشا کنید: حرکات نمایشی کن بلاک در جیمکانا 8

سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
کن بلاک (Ken Block) راننده‌ی مشهور رالی که با تهیه‌ی کلیپ‌های فوق‌العاده از حرکات نمایشی با خودرو، شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده است، اکنون هشتمین قسمت از کلیپ‌های مشهور خود با نام جیمکانا (Gymkhana) را در شهر دوبی تهیه کرده است. برای تماشای این ویدیوی بسیار جذاب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمتر عاشق خودرویی پیدا می‌شود که با کن بلاک آشنا نباشد. راننده‌ی حرفه‌ای رالی که چند سالی است علاوه بر شرکت در مسابقات رالی، اقدام به تهیه‌ی کلیپ‌های فوق‌العاده‌ جذاب از حرکات نمایشی با خودرو در سرتاسر جهان می‌کند. کن بلاک به واسطه‌ی کلیپ‌های خود با نام جیمکانا به شهرت بسیاری دست یافته است؛ تا جایی که کارشناسان وی را جزو ۵۰ فرد قدرتمند دنیای خودرو می‌دانند. 

کن بلاک جیمکانا 8

حال کن بلاک در جدید‌ترین کلیپ خود به شهر دوبی در امارات سفر کرده و اقدام به تهیه‌ی ویدیویی بسیار جذاب کرده است. وی این بار برخلاف جیمکانا ۷ از خودروی فورد فیستا تقویت شده‌ی خود بهره می‌برد و دیگر خبری از فورد موستانگ نیست. مسابقه‌ی درگ بلاک با خودروی فیستا در کنار ابرخودروهای موجود در دوبی و حرکات نمایشی وی در برابر خودروهای پلیس سوپراسپرت این شهر، جزو جذاب‌ترین بخش‌های جیمکانا ۸ است.

در ادامه شما را به تماشای جدید‌ترین هنرنمایی کن بلاک دعوت می‌کنیم.

دانلود با کیفیت 720p | 1080p

نظر شما در رابطه با آخرین کلیپ کن بالاک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات