ایرانسل سرویس شارژ خودکار را ارائه کرد

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل با همکاری سیستم بانکی کشور سامانه‌ی شارژ خودکار خطوط اعتباری را ارائه کرد. این سرویس باید به صورت دستی و با انتخاب مبلغ دلخواه توسط هر کاربر فعال می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ایرانسل که عنوان بیشترین سیم‌کارت اعتباری فروخته شده در کشور را با ثبت رکورد ۷۴ میلیون سیم‌کارت (بیش از ۵۰ درصد سیم‌کارت‌های فروخته شده در ایران) در اختیار دارد، با همکاری سیستم بانکی مشکل شارژ نداشتن کاربران را با راه اندازی سرویس شارژ خودکار، حل کرد.

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با فعالسازی سرویس شارژ خودکار، بدون نیاز به خرید مکرر شارژ، به بانک این اجازه را بدهند تا به‌صورت خودکار مبلغ شارژ را از حسابشان کسر کند.

با استفاده از این شارژ خودکار، هر بار که مقدار شارژ مشترک اعتباری به آستانه تعیین شده برسد، حساب ایرانسل او به مبلغی که از پیش تعیین کرده است، به صورت خودکار شارژ شده و کاربر از طریق پیامک مطلع می‌شود. بدین ترتیب، نگرانی مشترک بابت اتمام شارژ در زمان ضرورت از بین می‌رود.

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند برای فعال کردن رایگان این سرویس، به بخش «حساب‌های ریالی» در وب‌سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت مراجعه  کرده و در قسمت «مدیریت قبض و خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری» با انتخاب «بانک پرداخت» درخواست فعال‌سازی را ثبت کنند.

ایرانسل اعلام کرده که به زودی امکان استفاده از سرویس شارژ خودکار برای دارندگان حساب سایر بانک‌ها نیز فراهم می‌شود. اگر چه بر اساس مشاهدات ما، پیش‌تر این قابلیت بر روی سامانه‌ی بانکداری الکترونیک بانک سامان نیز رویت و به کار گرفته شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات