با Promo Codes شانس‌تان را امتحان کنید و اپلیکیشن‌های پولی را رایگان دریافت کنید

یک‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
Promo Codes نام اپلیکیشنی است که کاربران آن به‌صورت روزانه می‌توانند شانس‌شان را امتحان کرده و در صورت برنده شدن، یک اپلیکیشن پولی را به‌صورت رایگان دریافت کنند.
تبلیغات

 در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی پولی هستند و کاربران زیادی نیز دوست دارند تا آن‌ها را خریداری کنند؛ اما حال اپلیکیشنی در این خصوص منتشر شده است که از طریق آن می‌توانید به‌صورت روزانه اپلیکیشن‌های پولی را رایگان دریافت کنید. این اپلیکیشن Promo Codes نام دارد و برندگان هر روز این اپلیکیشن کدی را دریافت می‌کنند که از طریق آن امکان خرید رایگان اپلیکیشن‌های پولی را خواهند داشت. اگر برنده نشدید، لینکی به‌گوگل‌‍پلی داده می‌شود که می‌‌توانید آن را در مواقع بعدی خریداری کنید.

Promo Codes

هر زمانی که اپلیکیشن Promo Codes را اجرا کردید دکمه‌ی موجود در زیر صفحه با متن I'm feeling lucky به‌معنای احساس می‌کنم که خوش‌شانسم را لمس کنید و در همان لحظه مشخص خواهد شد که آیا برنده شدید یا خیر. البته کاربران باید بدین نکته نیز توجه داشته باشند که هر فرد در روز تنها یک شانس برای برنده شدن دارد و در صورتی که بنده نشود، می‌تواند روز بعد دوباره شانسش را امتحان کند.

Promo Codes

اپلیکیشن Promo Codes به‌صورت رایگان منتشر شده است و کاربرانی که از اندروید ۴.۱ یا بالاتر استفاده می‌کنند، می‌توانند آن را روی دستگاه خود نصب نمایند. در حال حاضر کاربران در صورت برنده شدن می‌توانند یکی از اپلیکیشن‌های Nova Launcher Franco Kernel Updater، Today Calendar Pro،Focus، Impressions، Relay for reddit، Twee، Shuttle و  Progression را خریداری کنند. البته به‌نظر می‌رسد که در آینده شاهد گسترش لیست این اپلیکیشن‌ها خواهیم بود.

اگر دوست دارید که اپلیکیشن‌های پولی را به‌صورت رایگان دریافت کنید، در این صورت استفاده از اپلیکیشن Promo Codes به شما توصیه می‌شود و از طریق آن روزانه می‌توانید شانس‌تان را امتحان کنید و صبح‌ها دلیل جذاب دیگری برای بیدار شدن داشته باشید.

لینک دانلود:گوگل‌پلی

نظر شما در خصوص Promo Codes چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات