زوم‌اَپ: ثبت یادداشت ها به صورت دایره چرخان با Circle Notes

یک‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
Circle Notes اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید مهمترین کارهای روزانه‌ی خود را یادداشت کنید و به شکلی جذاب آن‌ها را در اختیار داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 فرقی نمی‌کند که یک کاربر حرفه‌ای، یا تازه کار باشید. در هر صورت مطمئنا بارها پیش آمده است که برای جلوگیری از فراموشی کارهای روزانه، آن‌ها را در بخش یادداشت‌های تلفن خود ثبت کرده باشید. بسیاری از افراد برای این امر از اپلیکیشن یادداشت برداری پیش فرض استفاده می‌کنند اما بسیاری نیز ترجیح می‌دهند تا با نصب اپلیکیشن‌های جانبی، برنامه‌ای زیباتر، یا با امکانات بیشتر را در اختیار داشته باشند. اگر از دسته‌ی دوم هستید، Circle Notes اپلیکیشنی بسیار جالب برای شما خواهد بود که می‌توانید کارهای مهم و روزانه‌ی خود را در آن ذخیره کنید و آن‌ها را به شکل یک نیم دایره در دسترس داشته باشید.

Circle Notes به جای چیدمان روتین یادداشت‌ها، آن‌ها را به شکل یک نیم دایره‌ی چرخان به شما نمایش می‌دهد که که می‌توانید با چرخاندن آن، یادداشت‌های مختلف خود را مشاهده کنید. به لطف بخش شخصی سازی این برنامه شما قادر خواهید بود تا برای هر یادداشت رنگ دلخواهی را انتخاب کنید تا موارد مختلف را به سادگی از یکدیگر تشخیص دهید. همچنین می‌توانید به تعداد دلخواه نیم دایره‌ی چرخان ایجاد کرده تا یادداشت‌های خود را در موضوعات مختلف، دسته بندی کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات