اطلاعاتی از گلکسی A9 پرو از سوی GFX Bench فاش شد

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد به‌زودی گلکسی A9 پرو را به‌عنوان نسخه‌ای قدرتمند‌تر از گلکسی A9 روانه بازار سازد و حال اطلاعاتی از آن از سوی بنچمارک GFX Bench در مورد این گوشی منتشر شده است.
تبلیغات

 چندی پیش بود که گلکسی A9 Pro برای انجام برخی تست‌ها وارد هندوستان شد و گفته می‌شد که از نمایشگری ۶ اینچی بهره می‌برد. حال بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده بنچمارک GFX Bench شاهد مشخصات نسبتا کاملی از این محصول هستیم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بر اساس اطلاعاتی که از GFX Bench منتشر شده، گلکسی A9 پرو با شماره مدل SM-A9100 از نمایشگری ۵.۵ بهره می‌برد (البته فعلا نمی‌توان با اطمینان در این خصوص اعلام نظر کرد). نسخه ۶.۰.۱ از اندروید ماشمالو روی این دستگاه نصب خواهد شد و همین ارایه نسخه جدید اندروید یکی از ارتقا‌هایی است که گلکسی A9 پرو نسبت به‌گلکسی A9 خواهد داشت. حافظه رم دستگاه ۴ گیگابایتی خواهد بود و از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اما با وجود تغییراتی که در زمینه دوربین، نرم‌افزار و حافظه رم شاهد هستیم، انتظار می‌رود که سایر مشخصات دستگاه همانند نسخه عادی گلکسی A9 باشند.

گلکسی A9 پرو

از مشخصات گلکسی A9 پرو می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۶۵۲، نمایشگر فول اچ‌دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، ۳۲ گیگابایت حافظه رم و قابلیت افزایش حافظه دستگاه از طریق microSD اشاره کرد. همانند نسخه عادی در این محصول نیز انتظار باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را داریم. گفتنی است که گلکسی A9 در زمینه باتری عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

فعلا معلوم نیست که گلکسی A9 چه‌زمانی معرفی خواهد شد و گفتنی است که انتظار می‌رود سامسونگ به‌عنوان اولین محصولاتش که از اندروید ۶.۰.۱ استفاده می‌کنند از گلکسی S7 و گلکسی S7 اج در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) پرده بردارد. به‌نظر می‌رسد که گلکسی A۹ پرو نیز همانند گلکسی A9 تنها برای بازار‌های چین عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات