بلک بری تعدیل نیروی ۲۰۰ نفره در کانادا و آمریکا را تایید کرد

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه انتشار گزارش مالی بلک بری و پیش‌بینی کارشناسان نشان از بازگشت به روزهای خوب برای این کمپانی کانادایی دارد، اما بلک‌بری در کانادا و آمریکا اقدام به تعدیل نیرو کرده و از این‌رو عذر بیش از ۲۰۰ نفر از کارمندان خود را خواسته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بلک‌بری تایید کرده که ۲۰۰ نفر از کارکنان خود را در کانادا و آمریکا اخراج کرده است. با وجود تایید تعدیل نیرو، کمپانی بلک‌بری توضحیاتی را در رابطه با علت این تعدیل ارائه نکرده است. گمانه‌ها حکایت از این دارند که شماری از افرادی که از کمپانی خارج شده‌اند، روی بلک بری ۱۰ و گجت‌های مبتنی بر آن مشغول کار بوده‌اند. این تعدیل نیرو را باید روشن کننده‌ی سیاست کمپانی در آینده خواند، هرچند سخنان روسا و مسئولان کمپانی نشان از آینده‌ای مبهم برای محصولات و سرویس‌های نرم‌افزاری بلک بری دارد.

جان چن، مدیر عامل این کمپانی در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده که بلک‌بری در آینده‌ی نزدیک اقدام به انتشار بروزرسانی‌های امنیتی برای بلک بری ۱۰ خواهد کرد، حال آنکه دیمین تی، مدیر ارشد آسیا و اقیانوسیه‌ی این کمپانی در سخنانی به این موضوع اشاره کرده که بلک بری ۱۰ در آینده‌ی نزدیک کنار گذاشته خواهد شد. تی تاکید کرده که آینده‌ی بلک بری تمرکز روی اندروید است.

در جستجوی سیاست‌های بلک بری در آینده، این کمپانی تاکید کرده که هنوز به پلتفرم بلک بری ۱۰ تعهد دارد. کمپانی کانادایی با استناد به آخرین پست منتشر شده در وبلاگ خود اشاره کرده است. بلک بری در نظر دارد تا همچنان با بروزرسانی امنیتی بلک بری ۱۰ را منتشر کرده و مشتریان تجاری و دولتمردانی را که از پلتفرم این کمپانی استفاده می‌کند، راضی نگه دارد. اما در صورتی که انتظار دارید تا این کمپانی گجت‌های جدیدی را مبتنی بر بلک بری ۱۰ روانه‌ی بازار کند، باید تاکید کرد که احتمال این موضوع بسیار پایین است. جان چن تلویحا به این موضوع اشاره کرده که بلک بری در سال جاری میلادی گوشی اندرویدی دیگری را روانه‌ی بازار خواهد کرد که گمانه‌ها حاکی از آن است که این گوشی همان Vienna خواهد بود.

پیش از آنکه بلک بری اقدام به تعدیل نیروی ۲۰۰ نفره‌ی خود کند، گمانه‌ها حکایت از اخراج بیش از ۲۷۰۰ نفر از این کمپانی داشت. باید دید که آیا این موضوع به واقعیت خواهد پیوست یا بلک بری با اخراج ۲۰۰ نفر از نیروهایش، به خواسته‌های خود خواهد رسید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات