توییتر تایم‌ لاینی مشابه فیسبوک ارایه می‌دهد

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
از چندی پیش شاهد رقابت و جنگی بزرگ بین دو شبکه اجتماعی توییتر و فیسبوک هستیم. این دو شبکه سعی می‌کنند ویژگی‌های خوب همدیگر را کپی کنند و تجربه بهتری را برای کاربران به وجود بیاورند. ظاهرا در آینده‌ی نزدیک ویژگی تایم‌لاین فیس‌بوک به توییتر هم سرایت می‌کند.
تبلیغات

نام ویژگی تایم‌لاین فیس‌بوک در توییتر احتمالا «الگوریتمیک» خواهد بود و توییتر در حال آماده شدن برای آوردن این ویژگی به شبکه خود است.

در حال حاضر توییت‌ها به شکل منظم و با ترتیب خاصی قرار نمی‌گیرند و مدیران این شبکه هم تصمیم گرفته‌اند تا تغییراتی در سیستم نظم و ترتیب توییت‌ها اعمال کنند.

توییتر در طول چند ماه اخیر بسیار خبرساز شده است؛ همین چند روز پیش بسیاری از مدیران رده بالای آن ناگهان از این شبکه جدا شدند و هر کدام به شرکت رقیب این کمپانی پیوستند.

چندی پیش هم گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که توییتر در حال برداشتن محدودیت کاراکتر ۱۴۰ عددی است و می‌خواهد این رقم را به ۱۰۰۰ کلمه برساند که با واکنش منفی بسیاری از کاربران این سرویس میکروبلاگینگ رو به رو شد.

نظر شما درباره وجود ویژگی مشابه تایم‌لاین فیس‌بوک در توییتر چیست؟ دوست دارید تغییراتی بزرگ در این شبکه اجتماعی اتفاق بیافتد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات