یک سوم کاربران فعلی آیفون‌های اپل در انتظار نسخه‌ی جدید آیفون ۴ اینچی هستند

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
به احتمال زیاد اپل در مراسم روز ۲۵ اسفند خود آیفون جدید ۴ اینچی با نام 5se را معرفی خواهد کرد. حالا با توجه به تخمین‌های جدید به نظر می‌رسد که یک سوم از مالکان آیفون‌های اپل، آیفون‌های ۴ اینچی این شرکت را داشته و در انتظار نسخه‌ی جدیدتر آیفون با این ابعاد هستند.
تبلیغات

روز ۲۵ اسفند ماه به احتمال زیاد آیفون جدید اپل به قدرتمندترین گوشی با ابعاد ۴ اینچی صفحه نمایش تبدیل خواهد شد. در حال حاضر در بین کارشناسان اختلاف نظر وجود دارد چرا که بسیاری در موفقیت این آیفون شک دارند.

در این بین کارشناسان در موسسه‌ی Mixpanel دست به کار شده و اطلاعات جالبی را ارائه داده‌اند. بنابر این اطلاعات در حدود ۳۲.۲۲ درصد از کاربران آیفون‌ها، آیفونی ۴ اینچی دارند. داده‌ها نشان می‌دهند که ۱۹.۰۳ درصد از دارندگان آیفون‌ها، آیفون ۵ اس، ۷.۵۳ درصد آیفون ۵ و ۵.۶۶ درصد آیفون ۵ سی دارند.

این افراد در حدود یک سوم کاربران آیفون‌ها را تشکیل می‌دهند اما نکته‌ی جالب توجه در مورد آن‌ها این است که به طور قطع این افراد در انتظار نسخه‌ی جدیدتر هستند و رو به آیفون‌های سری ۶ نیز نیاورده‌اند چرا که ابعاد آن را مناسب خود ندانسته‌اند.

می‌توان انتظار داشت که این افراد با معرفی آیفون ۵ اس ای رو به خرید آن بیاورند و به طور قطع اپل نیز از این ماجرا آگاهی داشته و به این دلیل قصد معرفی آیفون ۴ اینچی جدید را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات