جویی تریببیانی سریال Friends، یکی از مجریان تاپ گیر می‌شود

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هر چند به نظر می‌رسد با رفتن جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می جذابیت برنامه‌ی تلویزیونی تاپ گیر کم شده باشد، اما دست اندرکاران این برنامه در تلاشند رنگ و بویی جذاب را به این برنامه ببخشند. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که جویی تریبیانی، شخصیت محبوب سریال دوستان (Friends) نیز به تاپ گیر می‌پیوندد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هرچند شاید دیگر نتوانیم جرمی کلارکسون را در تاپ گیر ببینیم، اما باید به جرات بگوییم که شخصیتی به همان اندازه جذاب به تاپ گیر پیوسته است. براساس شنیده‌ها مت لی‌بلانک، بازیگر نقش به یادماندنی جویی تریبیانی در سریال دوستان، به تاپ گیر می‌پیوندد. هرچند شاید لی‌بلانک به اندازه‌ی جرمی کلارکسون در مورد خودرو اطلاعاتی نداشته و نتواند تسلط خود را در این برنامه نمایش دهد، اما باید گفت که هنر وی در ایجاد صحنه‌های خنده دار، بر کسی پوشیده نیست. پیش از این حضور کریس ایوانس به عنوان مجری برنامه‌ی تاپ گیر مسجل شده بود. لی بلانک با اشاره به اینکه یکی از علاقمندان به حوزه‌ی خودروها است، حضور در این برنامه را افتخاری برای خود دانسته و آن را بسیار هیجان انگیز خوانده است.

کانال تهیه کننده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی تاپ گیر نیز با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی، علاوه بر اشاره به حضور لی بلانک به عنوان مجری در برنامه‌ی تاپ گیر، از سابقه‌ی حضور وی به عنوان مهمان در این برنامه یاد کرده است. لی بلانک پیش از این دو بار سابقه‌ی حضور در برنامه تاپ گیر را دارد. بی بی سی همچنین به چهره‌ی شناخته شده‌ی لی بلانک به واسطه‌ی حضور یک دهه‌ای در سریال دوستان اشاره کرده است.

ایوانس نیز در اظهار نظری از حضور لی بلانک در این برنامه اظهار خوشحالی کرده و اطمینان داده که این دو در کنار هم می‌توانند برنامه‌ی بسیار مفرح و پربیننده‌ای را تهیه کنند. وی اظهار کرده که بی صبرانه در انتظار قرار گرفتن در کنار لی بلانک برای برنامه‌ریزی به منظور اجرای فصل جدیدی از تاپ گیر است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا حضور ستاره‌ای نظیر لی بلانک می‌تواند مجبوبیت از دست رفته تاپ گیر به دلیل جدا شدن جرمی کلارکسون را به این برنامه بازگرداند یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات