قاب پشتی Mi 5 شیائومی شیشه‌ای است

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
Mi 5 پرچم‌دار آینده شیائومی به شمار می‌رود و تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است. تصاویر جدید نیز حکایت از جنس قاب پشتی آن دارند و گویا شاهد دو نسخه از این محصول خواهیم بود که جنس قاب پشتی یکی از آن‌ها شیشه‌ای و دیگری فلزی خواهد بود.
تبلیغات

 تنها سه‌هفته تا زمان معرفی پرچم‌دار کمپانی شیائومی باقی مانده است و در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول منتشر شده که برخی از آن‌ها نیز توسط خود شیائومی تایید شده‌اند. اما در مقابل همچنان اطلاعاتی نظیر سایز نمایشگر و جنس بدنه نامشخص هستند. شایعات اخیرا حاکی از آن هستند که شیائومی Mi 5 در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه ضعیف‌تر ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و بخش پشتی آن با شیشه 2.5D پوشیده شده و نسخه قدرتمند آن از بدنه فلزی بهره خواهد برد.

قاب پشتی شیائومی Mi 5

در تصویر فوق که اخیرا منتشر شده می‌توانید قاب پشتی نسخه ضعیف‌تر شیائومی می ۵ را مشاهده کنید که از جنس شیشه است. در قسمت بالایی و سمت چپ دستگاه شاهد دو سوراخ هستیم که یکی از آن‌ها برای دوربین و دیگری برای فلاش دوگانه LED در نظر گرفته شده است. در بخش وسط و زیرین این قاب نیز لوگوی شیائومی قرار دارد. همان‌طور که در تصویر می‌توان مشاهده کرد قاب پشتی این دستگاه طرح‌دار است.

گویا همانند Redmi ۳ شیائومی در نظر دارد انواع مختلفی از طرح‌های قاب پشتی را برای می ۵ روانه بازار کند. قاب پشتی این دستگاه ظاهر زیبایی دارد ولی فعلا معلوم نیست که آیا تصاویر منتشر شده مربوط به یکی از نسخه‌های نهایی این دستگاه هستند یا خیر.

قاب پشتی شیائومی Mi 5

بر اساس اطلاعاتی که امروز منتشر شده، می ۵ ظاهری کامپکت و جمع و جور خواهد داشت. نمایشگر این محصول ۵.۲ اینچی است و انتظار داریم که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارایه دهد. با چنین وضوحی تراکم پیکسلی این نمایشگر در هر اینچ بیش از 400ppi خواهد بود.

تاکنون پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰، دو سیمکارته بودن و وجود NFC در این دستگاه تایید شده است و فعلا برای آشنایی با مشخصات رسمی این دستگاه باید تا پنجم اسفند ماه و زمان معرفی رسمی آن توسط شیائومی منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات