هواوی ۱۰۸ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۵ فروخت

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
هواوی سال ۲۰۱۵ میلادی باز هم جایگاه سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داد. این کمپانی چینی در طول سال گذشته بیش از ۱۰۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی موفق شد تا در سال ۲۰۱۵ میلادی رکورد جدیدی را از خود بر جای بگذارد. این شرکت چینی سال گذشته گوشی‌های هوشمند بسیار خوبی روانه‌ی بازار کرد و موفق شد تا نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. از جمله‌ی بهترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی می‌توان به میت ۸ اشاره کرد که جزو پرچمداران این کمپانی است. همچنین نباید نکسوس ۶ پی هواوی و ساعت هوشمند این کمپانی را از یاد برد.

هواوی با انتشار گزارشی میزان گوشی‌های هوشمند به فروش رفته خود را به تفکیک تشریح کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی موفق شده تا بیش از ۱۰ میلیون دستگاه پی ۸ لایت به فروش برساند. همچنین این کمپانی موفق شده تا بیش از ۱۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند از سری لایت به فروش برساند که شامل پی ۸، پی ۸ لایت و پی ۸ مکس است. هواوی همچنین به این موضوع اشاره کرده که بخش بزرگی از گوشی‌های هوشمند این کمپانی در خارج از چین به فروش رسیده است، از این‌رو باید محبوبیت این گوشی‌های هوشمند را خارج از بازار چین بیشتر از گذشته خواند. این کمپانی چینی همچنین به فروش ماه گذشته‌ی خود نیز اشاره کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی موفق شده تا ۱۲ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۳ درصد افزایش یافته است. یکی از مواردی که باید به آن اشاره کرد، فروش بیش از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند بصورت میانگین در چهار ماه اخیر است. بسیاری از تحلیل‌گران تخمین زده بودند که هواوی در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۱۰۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است، این کمپانی چینی نیز با تایید آمارهای منتشر شده اعلام کرده که در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۰۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است. هواوی در مقایسه با سال ۲۰۱۴ از نظر رشد فروش شاهد افزایش ۴۴ درصدی بوده است.

پی ۸ لایت را باید یک گوشی هوشمند موفق برای هواوی خواند. این گوشی از وجود نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی Kirin 620 بهره می‌برد.

باید دید که این کمپانی در سال جاری میلادی چه دستاوردهای جدیدی را کسب خواهد کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

منبعandroidheadlines

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات