مشخصات فنی کامل گوشی‌های OneTouch Idol 4 و 4S آلکاتل فاش شد

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا آلکاتل در نظر دارد تا گوشی‌های جدید پرچمدار خود را در کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی کند و حالا وبسایت این شرکت به اشتباه مشخصات دو گوشی جدیدش را منتشر کرده است که نشان می‌دهد آلکاتل با دستان پر و گوشی‌های قدرتمند به MWC خواهد آمد.
تبلیغات

وبسایت رسمی آلکاتل امروز به اشتباه مشخصات دو گوشی معرفی نشده‌ی خود را بر روی سایت قرار داده است. ظاهرا این دو گوشی پرچمداران جدید آلکاتل خواهند بود چرا که مشخصات فنی آن‌ها نشان می‌دهد که با گوشی‌های قدرتمندی روبرو هستیم.

گوشی Idol 4S مجهز به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ شده و دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD و ۳ گیگابایت رم شده است. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت است که می‌توان با حافظه‌ی میکرو اس‌دی آن را افزایش داد.

آیدول 4
آیدول 4 اس

همچنین باتری آیدول ۴ اس ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و این گوشی از دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه بهره خواهد برد. سیستم عامل اصلی پرچمدار آلکاتل اندروید ۶ خواهد بود.

گوشی آیدول ۴ نیز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ مجهز شده و دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی نیز خواهد بود. این گوشی در دو نسخه‌ی دارای ۲ یا ۳ گیگابایت رم روانه‌ی بازار خواهد شد و دارای حافظه‌ی داخلی قابل افزایش ۱۶ گیگابایتی نیز خواهد بود.

آیدول 4

Idol 4 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری این گوشی ۲۶۱۰ میلی‌آمپر ساعت است و همانند ۴ اس این گوشی نیز مجهز به سیستم عامل اندروید ۶ خواهد بود.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از زمان معرفی و قیمت این دو گوشی در دست نیست، اما به احتمال زیاد آلکاتل در نظر دارد تا گوشی‌های جدید خود را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات