زوم‌اپ: ویجت های جذاب و متفاوت با Vajra Zooper

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
�Vajra Zooper اپلیکیشنی جانبی برای Zooper Widgets است که پوسته‌های فوق العاده ای را برای ویجت‌های شما به همراه خواهد داشت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Zooper یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های ویجت در دنیای اندروید است که به لطف پوسته‌های جذاب و متنوعی که برای آن طراحی می‌شود، یکی از ستون‌های اصلی در زمینه‌ی ویجت‌ها به حساب می‌آید. Vajra Zooper نیز یکی از این پوسته‌های زیبا و خاص بوده که برای استفاده از آن، ملزم به نصب Zooper Widget خواهید بود. این اپلیکیشن که به صورت رایگان منتشر شده است ویجت‌های بسیار زیبا و متفاوتی را بخصوص در زمینه‌ی ساعت، تاریخ، دما و میزان شارژ گوشی در اختیار شما قرار خواهد داد و می‌توانید به کمک آن، به صفحه‌ی خانگی گوشی خود تنوع خاصی ببخشید.

طریقه‌ی استفاده از Vajra Zooper نیز بسیار ساده است به طوری کافیست بعد از نصب این برنامه (و Zooper Widgets) به صفحه‌ی خانگی خود مراجعه کنید و با لمسی طولانی، منوی اضافه کردن ویجت را باز کنید. حال کافیست تا یک ویجت از Zooper را به صفحه‌ی خانگی خود اضافه کنید تا از شما پرسیده شود آیا مایل به استفاده از پکیج Vajra هستید یا خیر. با انتخاب این پک، مجموعه ای از ویجت‌هایی که در Vajra Zooper وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، ویجت مورد نظر را انتخاب و استفاده کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات